Yaşamak ne güzel şey be kardeşim. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
1 TEŞRİN-İ EVVEL 1427 HIZIR 162 Sutralar-Budha-İbrahim Bin Edhem 22.11 Homo Homunu Dostus 23.14 Çağırdıklarında dur ve bekle… Çağıranlar ../..Bağırıp çığıranlar../..Politik çığırtkanlar.. Sabredemezler.! Öylesine hırslı ve aptal sürüdürler ki. Bir ayrıksılığa../..Bir farkındalık’lığa bile tahammül edemezler. Gitsen ölürsün. Gelirsen öldürülür. Öyle bir kaç ki bu bu durumda sen. Hissedemesinler bile. Var mıydın yok muydun.? … Sonra dön aralarına ve sessiz konuş. Yap. .. Yaptığında seni hissedecekler ve varacaklar farkına farkındalığının. Ve soracaklar birbirlerine: Kim bu.? … Gülümse ve ”O’yum.!” De. … Korkma. O kızmaz. … O’nu hatırladıklarında işini yapmışsındır../..Şe’n olmuşsundur../..Ruşe’n.. Emin ol../.. Ve ..Neş’e’len.! … Mutmain tebessümünle arkana yaslan .! Uç.! … Uçmağa Varmak nedir ya.? O’nunla O’nu hatırlatmaktan başka. … Derler ki: Dernek kuralım vakıf kuralım örgüt kuralım ordu kuralım savaşalım. Hayır.! Dernek ol vakıf ol örgüt ol ordu ol. Ama savaşma. Sen dernek sen vakıf sen örgüt sen ordu..!..Sen biz.. Sen hepimiz../..Sen bütünüyle İnsan. Kim senle savaşmak ister ki.? Sözünde doğruysan.! Hakiki insan hakiki mü’min essah müslümansan.! Herkimsesizlerden başka. .. ..Unutma.! Herkimselisin sen. Herkimse sensin sen. Hiç kimsen yokken bile ve.. Hiç kimseysen eğer.! … Mah-i Nur ..Mahi Nur..Siyah Nur..!..Essah Umur.! Önü sonu yoğun yağmur.. Sadr’a südur. Sensin sen.! .. O değilsen ne işin var buralarda.? .. Değilseliğin hiçbir işe yaramaz. Sürüye katılmaktan başka. .. ..Çoban bile olma. O olmayanlarla../..O olamayanlarla.. Ne işin olur senin.? Boşuna çene çalmaktan başka.! .. Yalnız Kurt’u küstürmeye hakkın yok .! .. Savunmasız otlara acımışmıydı bu sürü.? Hüda-yı Nabit… .. Yolcu.! Sürü sürüyü güder../..Yeder.! Çoban sürüden ayrı değildir. “Böyle gelmiş böyle gider.” .. Ne’yle gelmiş Ne’yle gider.? Yolcu.! Wesselam.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |