Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
19.59 Molla Sadra Zamanı Endülüste Şeb-i Arus Perpetual Peri Refik-i Ala İnisiyesi ‘nden bildiriyor.. O ‘ nsuz ne var ..? O ‘ nunla ne yok..? O ‘ ndan ne yok..? O ‘ na yönelmeyen ne var..? O ‘ nu gereksemeyen ereksemeyen ne’yi gerekser ve erekser..? Rejim kavgası..İzm kavgası…Senin benim –sizin-bizim kavgası yapmaya mı geldik dünyaya.? İki kişiydiler koca dünyada…Yine de bölüşemediler…Kardeştiler oysa… İki erkek kardeş..! Ne için yarıştılar ve-veya savaştılar..? Altı milyar insanı besleyen dünya iki kişiye niçin yetmedi..? Ve niçin iki kız kardeş değil de iki erkek kardeş..? Ve-veya niçin biri erkek biri kız değil..? Ve niçin Ana Kraliçeler daha bir güven verir de … Baba Krallar habire diken üstünde oturturlar insanı..? Ve niçin Ana ciğerden yana dır da; Baba ‘nın sakalı kabadır daima..? Ve niçin ana yollara ulaşan ara sokaklarda kadın komşuluklarla daha çok şenlenir evlerimiz.. Mahallemiz niçin daha çok cennete benzer şahanem Şehriban ablalarımızla ve Fadime Analarımızla.. Ve niçin şehirlerimiz daha çok ana yüreği-ana kucağı kokuyor sa daha çok şehir .. Ve daha çok insandır acaba..? “Kara göründüüü..” bağırtısıyla yerinden zıplayan “hurrraa.! “denizci’nin gördüğü nedir aslında.? Bir sevgili mi.?..Bir eş mi.?..Bir anne mi.?.. Yoksa hiç tanışmadığı-ama tanışacağı- hepsi birden bir kadın mı? Bir Anahtar mı yok sa…? Bir Sophia Loren mi.? Babasız olur amma Meryemsiz asla..! Bir de böyle kıyasla..! İsa Merhametin Oğlu’dur../..Tanrı’nın değil..! Nieczsthe Meryem’ i öldürmemiştir.. Tanrı ‘ nın katili Papa ‘nın ta kendisi dir.. UMM ne’dir.? Umum nedir.? Ummi Peraklit Ne ‘dir.? Bir de böyle düşünün.! Niecszthe Babasını öldürdü diye. Biz de anamızı mı öldürmeliydik.? Habil Kabil kavgasına karışmıycam ben.! Kaçacağım.. O lacivert geceye… Meryem göreceğim düşlerimde.. Hatice göreceğim.. Fatıma ve Zeynep göreceğim.. Aslı Şirin Leylalar göreceğim ve. “Pir Sultan Abdal’ım Dünya Durulmaz.!” Ünleyeceğim ve.. “Efendim efendim benim efendim.!” Dinleyeceğim.. Hayli bir zaman… Ömrüm yeter se… Wesselam.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |