..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Tarihsel Olaylar > Veysel Menekşe




28 Şubat 2010
O'na Mektuplar - 2  
Veysel Menekşe
Ona Mektuplar


:AGBB:
23 .11 . 2009-PAZARTESİ

GECEALTI 21.12

KİMSESİZCİK HALİ

Hicri Peri..Esatir-i Kewirden bildiriyor…

Hiç bir şey göründüğü gibi değil.Görünen bir şey de yok. Merhaba O !.Merhaba Ruhum !.Sesini duyuyorum..Çook uzaklardan geliyor.. Kulaklarım uğulduyor..Sert bir çöl fırtınası var.Terengerdlerim titriyor. Duldasızım..Bildik terennümlerimi unuttum..Isınamıyorum..

Yabancısıyım sana hicretlerin..Acemisiyim kıyılarının..Öğreneceğim ……. Fakat..

Çook üşüyorum çook../ ..

Çook ürperiyorum çook…

Isıtır mısın biraz ?.

Denizlerini de gördüm !..

Parmakuçlarım midye kesiği…

Ey Ruhum !.

Rüzgarlarınla savruluyorum..Direnmiyorum sana.. Karşı koymuyorum karşılıksız savruluşlarıma..Tutunmalardan vaz geçtim. Kıskandıracağım bütün tutunamayan Dost bakışlarını..İşleri kolay olmayacak.. Tutkuyla yarışmak isteyecekler benimle..

Oysa henüz bulunduğum yerin başlangıcında bile değiller. İşleri çok zor olacak çook !..

Kewir Kıyısı ‘ ındayım.

Ayaklarım yalın../.. Harflerim de.

İçim kavruk../..Kelimelerim de.

Ağzım burnum toz toprak..Avurtlarım yumruk moru..Belim böğrüm tekme tokat. Cümlelerim müşahade altında..Kan sızıyor nezarethane duvarlarından.. Yutkunamıyorum bile..Yoldaşlarım ölüm kuyuların da kaldılar.. Filistin askıları direngen misafirlerine hayran ve yeni misafirlerini bekliyor. Kalmadılar ki..

Gittiler ve bir daha dönmeyecekler de.

Şimdi yalnızım..Dudaklarım kupkuru ve yirik../..Sayfalarım sıyrık ../..

Kitaplarım tepetakla ve Polyanna Masalları fısıldıyorlar..

Ferrarisini Satan Adamların zavallı Yavrucaklarına.

Kibritçi Kızlar’ a mendil sattırmak gerek şimdilerde..

Çook zaman geçti ama çok şey değişmedi aşkım!.

Lirik paragraflar umma benden Ütopyam!.

Yalvarıyorum.

Bak!..Nasıl da kıvranıyorum görmüyor musun?..Ölebilirim bile!. Hep ütopya kalma n’olur! Ara sıra zuhur et!..Huzur insin kalbime.. Ah Kalbim!..Birgün güleceksin biliyorum..Hıçkıra hıçkıra güleceksin hemde.. Hıçkırık tuttu bak!..Bizi mi anıyor ne?..

Epiktetos ‘u da bilirim ben.O’nu da çok dövdüler…Kaçmadı. Sürgüne gönderdiler.

Ben de kaçmadım sevgilim!.Ne dayaklar yedim bana mısın demedim. Sürgüne de göndermediler beni..

Oracığa bırakıverdiler../..”Boş ver aman !.” dediler.. --Deli’nin teki işte!..

Seriliverdim ben de oracığa…Kimsesizcik tim. Hiç ağlamadım ey Ruhum!.Sızlanmadım bile. Sızım sızım sızlarken varım yoğum!..

Ağzımı kilitledim..Dişlerimi kenetledim..Tırnaklarımı toprağa gömdüm. Baştan ayağa … Kaskatı…Taş.. Kesiliverdim.

İnsanlar.

“Ne güzel heykel !.” dediler.”Ağlıyor üstelik!..Bu bir mucize!..”

“Oh my god!.”

“Muhteşem!..”

Oysa ..

Hiçbişey den haberi yoktu tanrıları’nın../..Kendiliklerinin de. Duruşum bundan ibaret Ruhum!.. Gitmem gerek.. Yürümem gereken bir Yol’ um var. Şimdilik veda ediyorum.

Wesselam!.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın tarihsel olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 23
Öfkeli Mektuplar - 8
O'na Mektuplar - 23

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 24
Vakavirüs Yazıları 01
Öfkeli Mektuplar - 18
Öfkeli Mektuplar - 17
Vakavirüs Yazılar 03
Vakavirüs Yazılar 05
Vakavirüs Yazıları 02
Vakavirüs Yazılar 04
Öfkeli Mektuplar - 16
Deli Mektuplar - 23

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kaside - Yi Fâtıma [Şiir]
Hey Oğul! [Şiir]
Dastan-ı Eyyam-ı Aşura [Şiir]
Seyr - İ Süreyyâ Destanı [Şiir]
Tasvir - İ Fâtımâ [Şiir]
Veda Yazısı [Deneme]
Anarşia Notları 24 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 15 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 12 [İnceleme]
Anarşia Notları 25 [İnceleme]


Veysel Menekşe kimdir?

delinin teki


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.