Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Bekliyorum bir köşede Beni neyin beklediğini bilmeden Bakınıyorum önümde yaşanan hayatlara Bir yokluk ki her bir yer yanıyor Bir varlık ki ortada adım atacak yer yok Yorgun bir bedeni taşısam da üzerimde Bilsin ki herkes bu yorgunluğum Yalnızlıktan değildir Artık taşıyamaz oldum bu bedenimi Yığınla üzerime düşmüş kötülüğe karşı Verdiğim savaşta yenik çıktığımdan Bıraktım hayatı da, yaşamayı da En iyisi çekip gitmek dedim Ve geride bıraktım ne varsa Ardıma bile bakmadan tükenmeyi seçtim Umutsuzluk sarsa da bedenimi Yine de razıyım bir sürü kötülüktense Yalnız başıma kalıp önümde yaşanan Yığınla yitip giden hayatı seyretmeye Yaşanacak güzellik kalmamışken hayatta Burada durmak niye ki Elimden tutacak bir insan yokken Gurbette kalmak niye ki Ben giderim bu dünyadan beni kimsenin görmediği yerlerden Asıl vatanıma en sonunda gideceğim yere Ahirete giderim birçok insandan önce Kalıp beklerim burada gelen her bir insanı Dünya sıkmışken bedenimi ve yüreğimi Kalmak niye ki bu anlamsız dünyada Devran döndükçe bir sürü kişi gelip geçse de Bir tek yalnızlık kalabilir bu dünya denen alemde Ne ben ne de en büyük devlet adamları kalamamışken Neden bu kadar savaş Neden bu kadar yaşanan çatışma Neyi paylaşamaz olduk da girdik birbirimize Bir sürü güzellik varken İnsanoğlu seçti acıyı ve savaşı Ne uğruna savaştığımızı bilmeden Her birimiz bir köşede solduk gittik Unutularak girdik yerin altına çevremizdeki acı gözlerle.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |