Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed |
|
||||||||||
|
''Sensizliği yaşıyorum şu günlerde ve yine yoksun yanımda yürüyorum yağmurlu bir günde senin olmadığın bir yerde ve bu havada sana olan aşkımı haykırıyorum her bir canlı sevdama şahit olsun diye.'' ''Sensiz bir savaştayım güzeller güzelim cebimde senin resminle baş ucuma düşen bombalara inat çarpışıyorum düşmanla kan gölünün ortasında seni düşleyerek satırlara döküyorum en güzel kelamları sadece senin uğruna.'' ''Bir hayal misin bana ey güzel kız?Yoksa yanımda benimle bir ömür kalacak biri misin?Artık bu gitmelerin yüzünden anlamaz oldum seni.Ya sev beni de gel yanıma ya da sevmiyorsan beni hiç uğrama bu temiz kalbe.'' ''Bir gülümsemeye bakar şu hayat dediğin şey.Sadece bir gülümseme ile hayatındaki olumsuzlukları, kötülükleri ve şanssızlıkları silebilirsin.Biz insanlara gülmekten ve bizlerden başka bir dost yoktur bu alemde.Başka şeylere ne hacet var ki zaten.'' ''Sen gitme sevdiğim yerine ben giderim.Atılırım senin için bilmediğim topraklardaki savaşa.Ölümü bile tadarım senin uğruna ama sen de yalnız başına ve bensiz kalırsın belki de arkamdan bir ayrılık türküsü yakarsın.Belki de ağlayışlarınla bana güç verirsindir öte dünyada da olsam.Başka bir alemde de olsam yalnız senin için var olurum ben.'' ''Bulanık bir su gibi yaşadığımız şu hayat.İnsan bu su da boğuluyor.İnsan bu su da kaybediyor hayallerini ve temizliğini.'' ''Yıldızlar gözükür oldu gözlerime ama önüme birden bir şey dikildi.Bu dikilen öyle güzel bir şeydi ki adeta nutkum tutuldu.Onu gördükten sonra sanki o güzelle tanışmışımda hayalimdeki bir gün de ayrılmışım gibi geldi bana ama bilmeliydim ki gördüğüm hayal değildi taptaze güzelliğiyle duran narin bir çiçek gibi kokan sevdiğimdi ve ben onu, o da beni her zaman sevecekti göz göze kalarak.'' ''Aşkımı senin için yaşıyorum ve senin adına belirtiyorum aşkımı her bir dizede sığmasa bile.Seni yazarken defterin de kalemin de sonu gelmiyor güzelliğini gördükçe.'' ''Büyülü gözlerine kapıldım kaldım bir gecenin kör karanlığının altında sadece gözlerinin güzelliğini hayal ederek.'' ''Bu gün senin için atan bu kalp düşük bir fiyata yitip gitti bir bilinmezlikte ;ama bil ki bu sessiz gidişim bile senin içindi.Hiç beni sevdiğini bilmediğim narin güzel.'' ''Hayat bu dediğin arkadaş bir gün kalırsın temiz.İkinci gün kalırsın elbet gün gelir üçüncü gün seni de birileri kirletir atar bir köşeye de sen de anlarsın temizce yaşamaya çalışanları.'' ''Ferman yazılmış bir kere her birimiz için.Kaçamayız ki ölüm denen sıcaklıktan.Ölüm ya alır bizi kurutur yakar gider.Ya da tertemiz bir su da yıkayıp tertemiz bırakır Allah'ın önüne.'' ''Umuttur bizi yaşatan.Bir kavgadır her şeyi bir anda bitiren.Korkudur bizi her şeyden kaçıran.Ama insandır diğer canlıları yanından kaçıran.Var mı acaba bizden başka böyle farklı farklı olan canlı.Var mıdır en güzel, en akıllı ; ama en bela getiren canlı olan insan gibi.'' ''Gel desem gelir misin bu yüreğe el verir misin sonsuza dek olmaya.Sev desem sever misin beni atar mısın yüreğimde attırır mısın beni yüreğinde.''
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |