..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Özlem Özcan




15 Temmuz 2009
En Güzel Hayalin  
Özlem Özcan
Hayatın durduğu inancına kapılır ya herkes bazen, ne mükemmeldir yaşamak o anda… Tam dünyanın durduğu zamanlarda, attığın simitle karnını doyurması bir martının… İşte yaşam bu kadar somut ve yalın aslında...


:AHFA:
Kalemimin kâğıda değdiği her an içimde büyüyen hüzünlerden sıyırdım bu gece kelimelerimi. Anlatamadığım tüm güzel şeyleri dizdim önüme bir bir. Bu sefer en güzel halinle, seni de aldım yanıma…
Aslında ne çok şey yaşadım mutluluğa dair bir bilsen, kahkahalarımın kulak çınlattığı zamanlar hiç geçmiş olmadı. Belki de bu yüzden hoşuma gitti üzülmek, değer biçtim hayata her seferinde, bunca kötülüğün ortasında mutluluğun tadına varmanın eşsizliğini öğrendim… Yani hayatımın değerini arttırdın giderken bile…
Tebessümlerini hissedebildin mi hiç? Ben dudağımın her kıvrılışında içime işledim gülümsemeyi ve en çokta ayrılıkların ardında anlam buldu tebessümler. Gülmek, en çok ağlarken hissedilir. Hayatın durduğu inancına kapılır ya herkes bazen, ne mükemmeldir yaşamak o anda… Tam dünyanın durduğu zamanlarda, attığın simitle karnını doyurması bir martının… İşte yaşam bu kadar somut ve yalın aslında, açlık ve bir parça yemek…
Ne çok sevdim şu hayatı bir bilsen, hayallerimin bile ötesine geçti gerçekler bazen… Düşüncelerimde varsaydığım tüm güzelliklerden daha çok benimsedim bana dokunan yalnızlıkları… Yani yaşadığımı hissedebilmek pahasına, kimsenin kabul etmediği yalnızlığı kucakladım sıkıca…
Tüm zıtlıkları kabullendim, gecesinde Ay’a gündüzünde Güneş’e hayran kaldım bu dünyanın. Yaşamanın anlamsız geldiği anlarda daldığım ölü uykular uyandırdı beni yeni güne, içimde bin bir türlü hevesle…
Bir kuşu severken, tüm kuşları okşadım aslında; bir şehri sevdiğimde, tüm şehirler anlam buldu gözümde; dünyada var olan her şeyi değerli kıldım yaşamak için.
Hiçbir şeyi bilmezken sevmekle başlamıyor muyuz işe? İşte bende birini sevdim, sonra hayatı iyisiyle kötüsüyle benimseyiverdim. Bunca şeyden sonra zor değildi yani seni sevmek; çünkü sen benim değil, bu hayatın bir parçasıydın. Yanımda ya da uzakta ne fark eder ki, kalbin çarptığınca ait kalacaksın bu hayata.
Bu yüzden, şimdi yanı başımda dururken en güzel hayalinle, hiç zor değil inanmak bir gün döneceğine bile…






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölü Veda
Cam Kenarı Yolculuklar
Doğum Günü/n

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ziyaret
Zamana Hükmeden Kadın
Bedel
Yine Gel...
Senin Ayrılığın
Kendime Aldanırken, Aradığım Gerçek...
Tek Gece
Raslantı...
Karalama
Gayri Resmi Hatıralar Geçidi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Rüya... [Şiir]
Dilek [Şiir]
Gidersem Eğer... [Şiir]
Saklı Yalnızlık [Şiir]
Dinleme Faslı [Şiir]
Gizil Bilmece [Şiir]
Taşınma [Şiir]
Geç Kaldık [Şiir]
Bekleyen [Şiir]
Düşününce, Sen... [Şiir]


Özlem Özcan kimdir?

Daha kendimi tanıyacak kadar yaşayamadım kendimde. . . Hep başka hayatların peşinde sürükledim kendi hayatımı. . . Yorulduğumda çok geçti artık,kimbilir kimde unutmuştum bana ait tüm özellerimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ümit Yaşar Oğuzcan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.