Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
Güneş inatlagöz kapaklarımı aralarken. Bu inatlaşmaya yenilip de gözlerimi açtığımda, Karşımda görüyorum onu, Ufacık ayaklarının sıcaklığını hissediyorum tenimde, Minik boncuğu andıran gözleriyle Gözlerimin içine bakıyor günaydın demek ister gibi. Bir an onun yerinde olmak istiyorum, Onun gibi... Sadece canım istediği zaman uyumak, Sevdiğimin peşinden hiç ayrılmamak, Ufacık bedenimle her yere sığabilmek, Olabildiğince özgür, Bakışlarımla masum, Davranışlarımla sevimli, Minicik bir lokmayla doyabilmek, Ve en güzeli, İstediğin anda istediğin yere yükselebilmek. Yükseldikçe yükselmek... Sonra düşünüyorum kendimce, Belki de o da benim yerimde olmak ister diye, Benim gibi devadımlar atabilmek için, Duygularını sözcüklerleifade edebilmek, Üzüldüğünde içini ağlayarak boşaltabilmek, Sevindiğine gülümseyebilmek... Ve en sonunda kendim olmaya karar veriyorum! Elimdeki fırsatları değerlendirmek, Kanatlarla değil belki ama Kabiliyetimle, aklımla yükselebilmek, En tepede kendimle buluşuncaya dek.... NOT: Kogoşit benim eceli geldiğinde ölen yetenekli ve sevimli muhabbet kuşumdu. O öldüğünde ben daha çocuktum ve çok etkilenmiştim. Paylaşmak istedim :)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |