Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
Düşünüyorum... Delicesine bir hızla düşünüyorum. Öyle hızlı bir geçit töreni var ki kafamda sadece olayların siluetlerini görebiliyorum belki de görebildiğimi sanıyorum. Her şey BELİRSİZ.. Bu " BELİRSİZ " kelimesinden ne kadar nefret etsem de anlaşılan o ki o beni çok seviyor ve sandığımdan da sadıkmış. Hayatıma yerleşti ve gitmek bilmiyor. Düşünceler gizli kapılarımı çalıyor birer birer. Ama her kapıya cevap olarak içerde oturan BELİRSİZ bakıyor. Karşılıklı oturuyoruz. Ben ona bakıyorum o da bana. Yılları deviriyoruz birlikte... Nerden ve ne zaman aldım ben bu " BELİRSİZ " i kapıdan içeriye. Yıllarca susmuşum ya ona karşı, cesaretimi toplayıp soruyorum ona " Nerden Geldin? " diye. Diyor ki " Ben hep burdaydım, sen yeni mi farkıma vardın? ". Sonra başlıyor anlatmaya; Doğrularla doluyum ben Yanlışlarla doluyum Benim adım BELİRSİZ, bir de arkadaşım var SEÇİM Herkesin içinde vardır Bir BELRSİZ ile bir SEÇİM Hayat bizim etrafımızda döner Düşünceler kapıyı çalar Önce ben bakarım sonra seçim Ya doğruyu alırsın eline ya da yanlışı Cezalarla doluyum ben Ödüllerle doluyum Benim adım BELİRSİZ, bir de arkadaşım var SEÇİM Yanlışa bir cezamız vardır, doğruya bir ödülümüz Her zaman doğruları göremezsin Yanlışları da seçersin Doğrular başka kapılar Yanlışlar kara delikler açar Bu gün bir kara kutu yaptık sana Yanlışlarını biriktirirsin bu kara kutuda Benzer düşünceler kapını çaldığında Biriltirdiğin yanlışlara bakıp Aynı yanlışlarla dönmezsin onlara...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |