..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Burcu




14 Aralık 2004
Sen...  
Burcu
Umudum hep kendimdeydi...


:BEBE:
SEN...

Kış ayı toprağın hasretle karı beklemesi gibiydi benim seni bekleyişim... Yine bir kış günüydü çünkü sıcacık yüreğime kar gibi yağdığın gün... Umutlarımı yitirdiğim bir gündü elime bir avuç umut bıraktığın gün... O gün yılın son rakamının değiştiği gün, yeniden hayata geldiğim gündü... Her doğan güneşle yeniden doğdum, her hücrem yenilendi... Gözlerim bonkörce mutluluk dağıttı her geçtiğim yere. Gözlerimin ışıltısıyla hatırlandım hep...

Nasıl da geçti günler... Geriye kalansa buram buram mutluluk kokan bir avuç fotoğraf. Keşke hayat makinası olsaydı fotoğraf makinası gibi. O kadar güzel anlar geçirdim ki seninle zamanı durdurmak istediğim... Ama zaman hep en mutlu anlarımda bana inat hızlanıyordu sanki. Şimdiyse alay edercesine yavaş akıyor. Yenilediğim tüm hücrelerimi acıya dayanmaya çalışırken tüketiyorum şimdi. Gözlerimdeki son ışığı da aldın götürdün. ysa o benim en değerli hazinemdi, en zor anımda hep içimdeki o ışıktı beni sıkıca tutan. Şimdiyse yüreğim can çekişiyor. Çelişkilerle dolu içim. Çözmeye çalıştıkça düğüm oluyorum. Elime ayağıma dolanıyor her şey...

Sonra senin benden daha kötü olduğunu duyuyorum. Her şeyimi bırakıp koşuyorum sana, o kadar tanınmaz halde buluyorum ki seni, gözlerin rehber oluyor sana ulaşabilmemiçin. Nasıl da başka bir insan olmuşsun, nasıl da kendine biçtiğin role bu kadar kaptırmışsın kendini. Gözlerime inanamıyorum ve ne kadar telaşlansam da bu panik halimi bastırarak yürğine inmeye çalışıyorum. Aradığımın orda olduğunu biliyorum. Hayat boyu hep kilitli tuttuğun yerin orası olduğu sadece bana verdiğin bir sır çünkü... Arada bir yüreğinin kapısını aralıyorum ama büyük bir korkyla hızlıca kapatıyorsun. Kendimi yaşama döndürmek için harcayacağım enerjiyi sana sunduğumu göremeyecek kadar buğulu gözlerin. Yüreğimin ne kadar büyük olduğunu algılayamıyacak kadar dolu yüreğin. Bak yine kar yağıyor ve aklımda yine sen... Yeni bir yılın geldiğini hiç bu kadar şiddetli hissetmemiştim.

Şimdiyse yeni bir yıla girerken kar gibi olmak tek dileğim!...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: yüreğindir aslında
Gönderen: oğuzhan atar / Konya/Türkiye
13 Temmuz 2006
senin yalnızlığında onun gözlerinde tanım bulan en büyük şiir yüreğindir aslında/farkında olmasanda. yüreğina sağlık çok hoş. şair:ozanyurekli




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Babanız Ne İş Yapar?
Mutluluk Üzerine
Her Şey ve Hiç Üzerine
Yolculuk
Belirsiz ve Seçim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Esaretim Zamana [Şiir]
Kogoşit [Şiir]
Artı Sonsuz [Şiir]
Yanılsama [Şiir]
Buluşma [Şiir]
İlk Öpücük (4) [Öykü]
İlk Öpücük - 1 [Öykü]
İlk Öpücük (3) [Öykü]
İlk Öpücük - 2 [Öykü]


Burcu kimdir?

Yazmak en güzel özgürlük. . .


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.