Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Ne kaldı geriye? Sahi bitti mi? Oysa… Oysa az kalmıştı sabaha. Sıradan bir güne sıra dışı uyanışlarla başlayacaktık hiç olmadığımız gibi birbirimize doğarak. Belki… Belki de yağmur hiç hesapta olmadan geliverecekti penceremize… Giriverecekti tüllerimizin içine çekingen tavrını aralayarak. Sokaklar ve kaldırımlar ana yollardan tali yollara uzayacaktı bizimle. Gazeteler haberlerini günün anlamına dağıtacak… Renkli baskılarla gülümseyen yüzlerde kötü haberler yazılmayacaktı o sabah. Muzip gülüşlerimizle yine… Asırlık çınarın altında ve sevda sözcükleriyle karalanmış tahta masanın üstünde, erken demlenmiş çayın buruk tadına eşlik edecektik dumanımızı. Sahi bitti mi? Yaşanmadan atılmış aşkları her gün milyonca ayak, sayısız araba hunharca ezip geçerken... İstasyonlar… Köprü altları… Su kenarları… Gürültü ve patırtının ortasında kafe önleri... Çınar altlarında yitik anıların yağmurla yıkanıp fırtınalarla kurutulduğu bu şehirde aşk bitti mi? Hayli zamandır son konuşmamızda bıraktığın sesi soluyorum. Giderken unuttuğun hani. Her soluk alışımda öykülere konu olacak cümleler büyütüyorum... Ardından yazılması imkânsız dizelerimi geceye düşürüyorum bu şehirde… Simdi o kentte gece... Usul usul örtüyor yüzünü güne. Senli dizelere dizelgen yıldızlar sessizden almış yolunu. Birazdan gökyüzü sarı… Sessiz ve hüzünden bir örtüyle sarınacak şehrine. Sen… Sarı ve sessiz şehrinde… Çoktan seçmeli bir hayatın anlam bozukluklarında arayarak kendini muayyen bir gününe çıkacaksın kapından. Mürekkebin aktıkça şiire… Mutsuzlukları karalayacak kalemini kıracaksın yeni idamlara. Ve kanayan yüreğimi içtikçe çoğalacak… Azalacaksın sızdıkça çatlak çay bardaklarından. Ben... Sensiz gelen yeni bir sabaha yeniden uyanabilirken alıştırdım kendimi yüzüme çarpan kapına alıştırdım kendimi bu karmaşık kadına. Seni… Sana inat daha çok seviyorum şimdi. Aç gözlerini! Aç gözlerini ki… Gözlerinin halesinde biri... Hala bekliyor seni!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nurten Turhan Yüksel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |