..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Toplumsal Olaylar > ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA




1 Ağustos 2006
Çocuklara Dokunmak İçin Yaptım Herşeyi  
ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA
Adı önemli değil...Yaptıkları ise mide bulandırıcı. Üst seviyede bir pedofili vakasının kısa öyküsü...


:CBAF:

Adı önemli değil...Yaptıkları ise mide bulandırıcı. Üst seviyede bir pedofili vakasının kısa öyküsü...

İlk kez bir kız çocuğuna tecavüz edip, öldürmekten hapse girmişti. Yıllarca hapishanede kaldı, ama bu bir gerçekti o çocuklara dokunmadan yaşayamıyordu.

Hapishanede kimseye nedne içerde olduğunu söylememişti polisler, bu anlaşmanın onun hayatını kurtaran kısmı oldu ama eylemlerine de devam etmesini sağlayacaktı.

Önce burdan çıkmalıydı ve onlara yakın olacağı bir iş bulmalıydı. Belki de animatörlük en iyisiydi, sürekli onlarla olabilir ve kimse bunu fark etmezdi veya akşamları atari slaonlarına giderdi, Mc Donald'slara veya.

Dışarı çıkınca ilk işi kendine bir sığınak yapmak oldu, içinde kasetleirn, youncakların, şekerlerin olduğuna sadece kendisine ait bir oyun odası, oyuncakları ise gerçek bebekler olacaktı. Ama yakalanmaması gerekiyordu sefer, tek bir yolu vardı bunun acı verici ama amacına uygun...

Lavabonun başına geçti ve eline en keskin bıçağı aldı, parmak uçlarından gelen acıyı fantazilerine uydurarak azaltmaya çabaladı. Aklı başından gitmek üzereydi, ne kadar zeki olduğunu düşünürken heyecandan vücusunun "artık zamanı geldi" dediğini hissetti. Parmak uçlarındaki deriyi tek tek soydu. Kan ve deri içinde kalan lavaboya keyifle baktı. Artık parmak izleri olmayacaktı.

Yavaşça lavaboyu yıkadı, ellerini bandajladı, her gün özenle kremledi ki amacına hızla ulaşabilmek adına yaraları iyileşsin.

Sonra işe koyuldu, Çocukların hep parit veridkleri mekanlarda gezmeye başladı bir şekilde yolunu bulacaktı. Sonra bir kaç ay ondan ve kaybolan çocuklardan haber alınamadı.

Aradan geçen aylarda 2 erkek bir 1 kız çocğu kaçırıldı, hep partilerden, ama asla cesetleri bulunamıyordu, parmak izi ise hiç yoktu. Polisler çaresizdi, son dönemde salıverilen tüm pedofili suçlularını göz altna almaya karar verdiler. O da bunlardan birisiydi ama çalıştığı dükkanın çocuklarla ilgisi yoktu o iç çamaşırı satıyordu.

Bir akşam vakti çocukların keyifle oyun oynadıkları, rengarenk giysiler içinde eğlendikleri mekanın tuvaletinden bir çığlık yükseldi, 4 yaşındaki bir kız çocuğu kanlar içinde yer yatıyordu. Tecavüze uğramıştı ve kan kaybediyordu. Polisler olay yerine geldiğinde durum aynıydı, parmak izi yoktu, kameralarda sadece kızın tuvalete sürüklendiği gözüküyordu ama kim yaptıysa kameralara yakalanmamayı başarmıştı.

Araştırmalar derinleştirildi ve o akşam sujenin aynı mekanda olduğu tespit edildi. Araştırmalar sonucunda oyuncak evi bulundu ve evde binlerce çocuğun pornografik kasetleri, kendi tacizlerinin görüntülerine ulaşıldı. Öldürdüğü cesetleri az ilerideki tepenin eteğine gömüyordu, her çocuk için bir oyuncak koyuyordu mezarlarına.

Yakalandığında polisler parmaklarına yaptıklarını gördüler ve bu inanılmaz acıya nasıl katlandığını sordular, gülümseyerek tek bir cümle söyledi:

" Onlara dokunmak için herşeyi yaparım, yeterki onlarla oynamama izin verin!"

Esra Baykal Çetinkaya




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplumsal olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Pedofili (Çocuk Tacizi) Vakaları Hakkında Detaylı Bir Çalışma
Sinirlerinizi Bozmaya Devam Ediyorum, Edeceğim
Londra'dan Gerçek Bir Haber
Cumadan Pazara İkinci Çocuk Tacizi Haberi
Çocuk Tacizine Karşı Sivil Hareketimiz Başladı

Yazarın İnceleme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hristiyanlığın Roma'nın Yıkılışındaki Etkileri
İspanya Bir Başka Avrupa

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gelme Bu Gece [Şiir]
Nehir, Deniz, Sen vs. [Şiir]
Aşkı Küstürdük! [Şiir]
Bir Islık [Şiir]
Aşktan Korkan Adam [Roman]
Size Aşık Olabilir Miyim? [Deneme]
Bugün Seni Her Zamankinden Çok Özledim [Deneme]
Nefesimi keseceksin biliyorum! [Deneme]
Korkak Erkeklerden Sıkıldım [Deneme]
Aşk, askerlik, erkekler... [Deneme]


ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA kimdir?

Arıza hallerin dışa vurumu

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan,Murathan Mungan, Sait Faik, Alain De Paton


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.