Milli egemenlik öyle bir nurdur ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar, mahvolur. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Karışıyorum hayatın solgun yüzüne.. Sesimde, yitik sevdalara dair Pençe izleri Dilimde, günaha bulanmış Büyü tutmayan kelimeler... Işıksız aynalara yansıyor siluetim Ölgün bir aşkın yüzü gördüğüm Ayrılık çanlarının kulakları tırmalayan sesi Melankoliyle kördüğüm... Boşluk tutan avuçlarımla Uzanıyorum sana, Ben kokuyor avuçların Sarı fırtınaların mavi ışığında... Bir eşkıya duyarlılığı ile Kendimle ödeşmek üzereyken Gözlerin yakalıyor gözlerimi, Kirpiklerin örtüyor acımın üzerini... Sımsıkı, Nefes alamayan hüznüm Uyuyor Avuçlarındaki sarı gül kokusuyla... Bir sokak çocuğunun sızılar yüklü yüreği Değiyor salkım saçak bir kara lekeye, Hayalin pembe yüzü Gerçeğin kara yanıyla sarmaş dolaş pencerede... İzliyorum bozkır yalnızlığımla seni, Korkuyorum tutmaya uzattığın ellerini... Her başlangıcın bir sona gebe olduğu Çöl ıssızlığıyla isimlendirilen aşklardan korkuyorum... O yüzden sessizliğim O yüzden ürkekliğim... Alnın dokundu mu alnıma Damarlarıma kanın karışır Usuma sıcaklığın, Ürperirim seni silen gecelerden, Sevişmelerdeki öfke nöbetlerinden... Sevdan bitimsiz mesafelerde yüklüyse Karış yüreğime... Sesin değsin dizelerime Güftesi sen, bestesi ben bir şarkı dolayıp dilimize Adımlayalım aşkı Ayışığının gölgesinde...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |