..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Funda BİLGİLİ




9 Kasım 2005
İyi ki Doğdun Üzüm Gözlüm  
Funda BİLGİLİ
İyi ki doğdun dünya güzeli kızım. On yıl önce hayata yumuk yumuk gülen kara gözlerin, yaşama açılan en güzel pencerem oldu bugün benim. Şimdi huzurlu bir uykunun kucağında düşlerini katarken geceye sen, minik parmaklarının ucunda şekilleniyor geleceğim sen bilmeden...


:EDFC:
İYİ Kİ DOĞDUN BİRCE SERA

İyi ki doğdun dünya güzeli kızım. On yıl önce hayata yumuk yumuk gülen kara gözlerin, yaşama açılan en güzel pencerem oldu bugün benim. Şimdi huzurlu bir uykunun kucağında düşlerini katarken geceye sen, minik parmaklarının ucunda şekilleniyor geleceğim sen bilmeden...

     Katıksız sevginin adresi üzüm gözlü kızım...Ne zor seni kelimelere dökebilmek, ne zor bendeki seni şekillendirebilmek...Bir cana yaşam katabilmek olağanüstü görünüyor ilk bakışta insana.Oysa geçen yıllar, can kattığın bedenin bağımsız ruhuyla şekillenirken görüyorsun gerçek mucizeyi.Artık kollarımda, herşeyiyle bana muhtaç yatan minik bebek değilsin.Kararlılığınla, cesur adımlarınla, özünle yoğrulan hamurunla başka bir BİRCE SERA duruyor bu gece karşımda. Bir yanınla hep bana ait kalacağını bilsem de, bir başka yanının nasıl da benden bağımsız geliştiğini görüyorum hayretle.Bebeğim artık büyüyor. Bu bana gurur veriyor birtanem.Daha on yaşındayken ne istediğini bilen bir yetişkinin siluetiyle bakabiliyorsun aynaya.Güçlü bir kadının taslağı çiziliyor küçücük bedeninde bu yıllarda...

     Güzel kızım, anılarla saklambaç oynadım tüm gün boyunca...Kah hastaneye gidiş yolundaki tatlı telaşım, kah ojelerimi silen, makyajımı çıkaran ellere hayal kırıklığıyla bakışımJ canlandı gözümde.Seni ilk gördüğüm anın sihri on yıldır katmerlendi yüreğimde. Gördüğüm en güzel kara gözlerin, şaşkınlığın beslediği çığlıklarının kattığı ilk nefesi hissettim tenimde bugün bebeğim.Sen kollarımda, anne sütünün sıcacık huzuruyla uyurken, ben Tanrının yarattığı en güzel kokuyu, bebek kokusunu çekiyordum ciğerlerime. Yıllar silmedi o kokuyu teninden. Öperken pamuk ellerinden hala dudaklarımda bebeğimin izleri...

     İyi ki geldin dünyama karabiberim, İyi ki Varsın!Düne bağlayan yanım, yarına açılan aydınlığım... Hayallerimin gerçeği, gerçeğin en güzel rüyalarla beslenen halisin. Upuzun kirpiklerinin örttüğü gözlerinde hep gülüşler oynaşsın dünya güzeli kızım.Altından kalkamayacağın dertler uğramasın sana, hayallerine çelme takacak düş kırıklıkları çıkmasın yoluna...Umut dolu düşlerin, bitmeyen gülücüklerin izi olsun yarınlarında. Seni seviyorum ÜZÜMGÖZLÜM...İyi ki katıldın yaşantıma, anlam kattın her anıma...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Acılar Asla Eskimiyor Annem...
Başın Sağ Olsun Şehit Eşi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni, Seninle Paylaşamayacak Kadar Çok Seviyorum...
Tensiz Sevişmeleri Bilir misin Birtanem?
Otuzlarında Bir Kadın...
Hangi Kışın Karını Haziran'a Sakladın?
Sakın Seni Seviyorum Deme Bana!
Ben Seni Hiç Sevmedim Ki…
Aşkı Tanıyan Bir Kadın Asla Aşktan Azına Razı Olmaz
Hesapsız Aşkların Kadını
Eksik Sevdaların Sabıkalısı
Şah Damarındaki Üç Beş Sarı Saç Teli

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Uyandım Bu Sabah [Şiir]
Nasıl Borçluysan Beni Yaşamaya, Öyle Mecburum Seni Yaşamaya [Şiir]
Konuşulmayan Bir Dil Gibisin Coğrafyamda... [Şiir]
İzmir'e Sığmayan Aşk... [Şiir]
Rüya Kaçkınım [Şiir]
Sökmüyor Çivi Çiviyi... [Şiir]
Aşk Doğdu [Şiir]
Darmadağın [Şiir]
İki Gülücüğün Kırmızı İzi [Şiir]
Şehirlere de Aşık Olunurmuş Hesapsızca / İzmir'im Özlemim Sana... [Şiir]


Funda BİLGİLİ kimdir?

www. fundabilgili. com fundabilgili@hotmail. com MİNİK BEBEĞİM “İMZAMI BIRAKTIM TENİNDE” KİTAPÇILARDA! Yazan insanların yazmaktan aldıkları en büyük haz; okuyan insanların yüreklerine dokunmayı başarabildiğini düşünmektir. İzedebiyat’ta yıllardır yazıyorum. Her yazı eklediğimde aynı heyecanı yeni baştan yaşıyorum. Yeni paylaşımlar, yeni yorumlar, dokunulan yeni yürekler… Türkiye’nin en iyi yazar ve okur kitlesinin buluştuğu bu site benim bir parçam haline geldi zamanla. Eksik hissettim kendimi satırlarım buradaki gözlerle buluşmayınca. Şimdi yeni bir gündoğumunda kelimelerim. İki kızımdan sonraki üçüncü çocuğumun doğum sevincini yaşar gibiyim. “İmzamı Bıraktım Teninde” adını verdiğim minik bebeğim artık kucağımda. Bu güzel doğumu paylaşmak istedim sizlerle. Çünkü beni destekleyen, bana yazma gücü veren dostlar sayesinde kavuştum bu kitaba. Okuduğum, beni okuyan, yorum yapan, yazılarımı kütüphanesine alan tüm İzedebiyat dostlarına teşekkürler!


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.