..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Funda BİLGİLİ




6 Aralık 2004
Seni, Seninle Paylaşamayacak Kadar Çok Seviyorum...  
Funda BİLGİLİ
Bir senfoninin çok sesli ritminde, hayalini giyinip süslü bir elbise gibi üzerime, sonsuzluğa uzanan adımlarla dans etmekti istediğim. Sımsıkı sarıldığım bir beden yetmezdi ki bana. Kurallarla sınırlanmayan, dokunmakla doyulmayan bir eşti beklediğim. İşte tam bu yüzden sendin istediğim.


:AGFIJ:
SENİ SENİNLE PAYLAŞAMAYACAK KADAR ÇOK SEVİYORUM

Seni, seninle paylaşamayacak kadar çok seviyorum. Uğraşma sakın anlamak için beni. Benim derdim bendeki benleri, bendeki senleri seninle paylaşmak değil ki. Seninle anlam kazanmadı sahip olduklarım. Ben zaten güneşin parlak bir tepsi gibi kapladığı göğe yabancı değildim ki! Ayın kızıydım senden önce de. Simden bir örtü gibi üstüme örter ayı, hıçkırıklarımla renklendirirdim dolunayı.

Öpüşlerimi saklamadım hiç dudaklarına. İçimi kıpır kıpır yapan baharla taçlanan papatyaların sarı göbeklerinde de dolaştı dudaklarım, sahip olamadıklarının acısını inci tanelerine dönüştürüp yanaklarına bir kolye gibi dizen çocuğun acısını da tattı başka bir yanım.

İstediğim için vardın hayatımda. Sana uyanan sabahlar katmak istediğim için, düşlerimde soktum seni koynuma. Gülüşünün haylazlığını, gözyaşlarının tuzlu tadını tatmak istediğim için “aşk”a düştüm bu deli oyunun kucağında. Sokaklarda yürüyen, kendi geleceğine adımlar atan milyarlarca insandan ikisiydik yalnızca. Düşünsene olasılıkların sonsuzluğunu. Rastlantıysa, çarpışmalarımızı ben kattım adımlarımıza.
     
İçimdeki melankolik kadını besledim yokluğunla. Bir kırmızı kadehin içinde boğuldum yalnızlığımla. Adaklar adamadım kavuşmaların uğruna. Çünkü sen kadar sensizliği de istedim ben aşkın tadına doyasıya varabilmek adına. Özlemek istedim seni, gecelerce uykusuz kalan bir kadının gözünü kapatıp rüyalara teslim olmayı istemesi gibi. Havai fişekler patlamalıydı gözlerimde seni yeniden gördüğümde. Kavuşmanın lezzetini sağlayan özlem değil miydi? Özlenmeyen bir yürekte aşk barınabilir mi?

Bardaktan boşanırcasına yağan yağmurda elin elimde sarılmak istemedim yağmurlara. Yokluğunu yüklenip sırtıma, şeffaflığında hissedebilmek istedim seni umarsızca. Kolaydı ıslanmak sırılsıklam saçakların altında, zor olanı istedim; yağmurla değil, varlığının kattığı yoklukla yıkanmak. Başardım can özüm, az önce okşarken saçımın her bir telini bir sağanak, özleminle sırılsıklamdım sensizliği her bir hücremde anlayarak.

Seni tüm bencilliğimle sevdim. Sevilme ihtiyacımın cevabıydın sen. Aşkın sendeki yansımalarıydı beni çeken. Yankılanan sesimdi, sesindeki. Ben sevmenin bana ait olan kısmını sevdim. Deniz dibinin büyüleyici evreninden çıkıp, vurgun yiyen yanını sevdim. Dingin doğanın içine kattığım fırtınayı sevdim. Belki seni değil, seni sevmeyi; belki seni değil, senin beni sevmeni sevdim...

Bir senfoninin çok sesli ritminde, hayalini giyinip süslü bir elbise gibi üzerime, sonsuzluğa uzanan adımlarla dans etmekti istediğim. Sımsıkı sarıldığım bir beden yetmezdi ki bana. Kurallarla sınırlanmayan, dokunmakla doyulmayan bir eşti beklediğim. İşte tam bu yüzden sendin istediğim.

Uçurumların ürkütücü yüksekliklerinden uzanıp beni kurtaracak bir el istemedim. Zirvelerden diplere yuvarlanmanın tanımsız heyecanını tatmak istedim. Sakin limanlara, dingin havalarda demir atmak istemedim. Alabora olmak, deniz tuzuyla yıkanmaktı dileğim. Yeknesak bir huzuru değil, tutkulu bir kargaşayı seçtim. Bana göre değildir düz çizgiler bilirsin, sivri uçlu köşeleri severim.

Bedenimin içinde sanki binlerce peri, efsunlu sihirlerle ihtirasımı besledi. Dokunmak istemedim hemen, artık benim için erkek kelimesinin anlamı haline gelmiş tenine. Beklemekti tutkunun dehşetini arttıran. İlk dokunduğunda delice istediğin kadına, içine yuvarlandığın zevk dehlizlerini anımsa. İç içeydik, bütündük, tektik. İstediğim için karışmıştık birbirimize...

Ayrılığın ahtapot gibi kollarını sardığı bir aşk istedim. Çünkü aşkı tüketecek kadar çok paylaşmak istemedim seninle. Paylaşıldıkça azalır tutku, paylaşıldıkça eskir aşk. İstemedim sıradanlığın gri ezikliğiyle renklenen bir sevdayı. Özeldi, özel kalmalıydı. Özlemeliydim hep seni, istemeliydin hep beni. Kavuşamamanın, yoklukların devasa gölgesi olmalıydı üzerimizde.

Ben seni kavuşmak için değil, kavuşmayı özlemek için sevdim. Öyle bir imza attın ki sol yanıma, gizli gizli dolaşıyorsun her yanımda. Öyle bir yazıldım ki alnına, taşıyorsun gitsen de dünyanın öbür ucuna. Buydu istediğim hayatıma anlam katan adamım, ben sensiz, sen bensiz hep yarım kalacak bir yanımız...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...
Gönderen: Umut Kazan / , Türkiye
24 Ocak 2009
yazınızı okurken sadece yorulduğumu hissettim.

:: ...............
Gönderen: Emel Sude Serence / , Türkiye
13 Ocak 2009
beğenerek okudum...tebrikler..

:: Sevda ağır bir işçilik gerektirir
Gönderen: Şaban Bağcı / , Türkiye
24 Kasım 2008
Yüreğinize ve emeğinize sağlık.... Sevda gerçekten ağır bir işçilik gerektirir. Herkes sevdiğini söyler, ama herkes sevdanın sorumluluğunu üstlenemez... Belki de bu yüzden aşklar kısa sürüyor....

:: Kavuşmanın ötesine geçen aşk, gerçek aşktır!
Gönderen: Kaan DeKo / , Türkiye
1 Ağustos 2008
Aşkı tüketmeden yaşamanın tek yolu bu mudur acaba? sevdiğini kendinden, kendini sevdiğinden uzak tutmak... her gün kavuşmanın hayaliyle yaşamak, o aşkı büyütüyor, kavuşmaktan daha etkili oluyor nedense? Ben de son günlerde böyle duygular içindeyim ve yazınızı beğenerek okudum. (ilaç gibi geldi diyebilirim)hoş kalın, sevgiler...

:: ben sensiz sen bensiz
Gönderen: kubrakazan / İstanbul/Türkiye
26 Mayıs 2006
tebrıkler cok guzel yazmışsınız okurken cok duygulandım askı cok guzel tanımlamışsınız

:: mavi rüyam
Gönderen: SEVILAYEKEN / Tekirdağ/Türkiye
2 Nisan 2006
gerçektn çok güzel olmuşher insanın hayatinda unutamadığı dönemlr olmuştur paylaşılmayn ama bence paylaşıldıkça artar mutluluklr azalır hüzünlr ama ya iki kişi arasında kaldıysanız......?bırakın içinizde kalsın herşey!o sadece mavi bir rüya olsun sizin için

:: Bir Sevgi En Fazla Böyle Anlatılır!...
Gönderen: Mehmet OZSARAC / Gaziantep/Türkiye
8 Mart 2006
O kadar duygulu ve bir o kadar da akıcıydı ki,bir çırpıda okudum.Ve gerçek sevgi en fazla ancak bu kadar anlatılır dedim. Birde bu kadar güzel yazmak için acaba bu kadar çok mu sevmek gerek diye düşündüm. Sevgiyle kalın. Mehmet

:: Seni Seninle Paylaşmak...
Gönderen: Su / İstanbul/Türkiye
8 Eylül 2005
Valla imkansız kendimle bile paylaşamazken ama yalnızca içimde kimsenin bilmediği bir rüyada yada hayallerde anca işin kötü tarafıda bu galiba . Mükemmel bir yorum anlatılamaz yaşanır diyebiliyorum bir kaç arkadaşımla daha paylaştım ve harika .....

:: tebrikler
Gönderen: gökhan küçük / Aydın/Türkiye
8 Eylül 2005
süpersin

:: "Çünkü ayrılık da sevdaya dahil, çünkü ayrılanlar
Gönderen: aynur özbek uluç / İstanbul/Türkiye
17 Haziran 2005
"Bir gün kafam karışırsa gelip okuyacağım bu yazını" sözümü tuttum sanırım bugün:-) Evet, böylesi sevmeleri , yukarda en yukarda tutmalarla , dokunmanın karşılaştırılması..Sıcacık, hesapsız dokunmaların.. Ama bu yazı o dokunmalara lezzet katacak beklemelerin melodisi belki de.. Bazen de beklerken geçiveren ömürlerin ironisi.. Kalemine sağlık güzel kadın.. aynru özbek uluç

:: "Ben seni sevmeyi seviyorum...."
Gönderen: aynur özbek uluç / İstanbul/Türkiye
16 Şubat 2005
Funda sende, senin kaleminde o kadar kendimi buluyorum ki, dün aklımda çeşitlenen cümlelerin , düşüncelerin sevmeyi sevmenin bencillik olup olmadığının sorgusunun cevaplarını, kağıda düşmüş netleşmiş cümlelerini okudum. İlginç bir duygu oluşturdu bende..Anlamak vardı en çok hal böyle olunca. Sevinç vardı bu seslendirmeyi duymuş olmaktan. Mutluluk vardı yazarının arkadaşım olmasından dolayı..Rehberim olabilecek bir yazı bulduğumu düşündüğüm için rahatlama vardı aklımda. Neyi ne için sevdiğimi karıştırırsam bir gün; gelip okuyabileceğm bir yazının burada olduğunu bilmenin rahatlatıcı ferahlığı.. Aşka aşık bir kadın, aşka aşık öbür kadınla karşılaşınca böyle oluyor demek ki:) Seni çok öpüyorum.sevgimle aynur özbek uluç

:: hep yarım...
Gönderen: Orkun Levent / Ankara/Türkiye
23 Ocak 2005
tebrikler. tarzınız şiir gibi. ilk kez bir yazınızı okudum. sanırım artık diğerlerini de okuyacağım. başarılar...saygılarımla.

:: Merhaba
Gönderen: bee / İstanbul/
20 Aralık 2004
Gülümsettin:) Aşka aşık kadın...teşekkürler...bee




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tensiz Sevişmeleri Bilir misin Birtanem?
Hangi Kışın Karını Haziran'a Sakladın?
Sakın Seni Seviyorum Deme Bana!
Ben Seni Hiç Sevmedim Ki…
Aşkı Tanıyan Bir Kadın Asla Aşktan Azına Razı Olmaz
Hesapsız Aşkların Kadını
Eksik Sevdaların Sabıkalısı
Şah Damarındaki Üç Beş Sarı Saç Teli
Çilingiri Yok Aşkın
Beni Benden Kurtarsana...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Otuzlarında Bir Kadın...
İyi ki Doğdun Üzüm Gözlüm
Canımın Ötesi Annem / Mektup (Iı)
Hiç Bir İlişki Tekrarlamaz Kendini!
Kendine Yolculuğun Arifesindeki Kadın
Mazinin Silgisi Yok
Sevginin Büyüttüğü Bebekler Hep Gülümserler Evrene... Damlam'a...
Cennetle Kardeş Ağva
Minik Bebeğim
Kar Yağsa Bugün Tüm Aşklara...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Uyandım Bu Sabah [Şiir]
Nasıl Borçluysan Beni Yaşamaya, Öyle Mecburum Seni Yaşamaya [Şiir]
Konuşulmayan Bir Dil Gibisin Coğrafyamda... [Şiir]
İzmir'e Sığmayan Aşk... [Şiir]
Rüya Kaçkınım [Şiir]
Sökmüyor Çivi Çiviyi... [Şiir]
Aşk Doğdu [Şiir]
Darmadağın [Şiir]
İki Gülücüğün Kırmızı İzi [Şiir]
Şehirlere de Aşık Olunurmuş Hesapsızca / İzmir'im Özlemim Sana... [Şiir]


Funda BİLGİLİ kimdir?

www. fundabilgili. com fundabilgili@hotmail. com MİNİK BEBEĞİM “İMZAMI BIRAKTIM TENİNDE” KİTAPÇILARDA! Yazan insanların yazmaktan aldıkları en büyük haz; okuyan insanların yüreklerine dokunmayı başarabildiğini düşünmektir. İzedebiyat’ta yıllardır yazıyorum. Her yazı eklediğimde aynı heyecanı yeni baştan yaşıyorum. Yeni paylaşımlar, yeni yorumlar, dokunulan yeni yürekler… Türkiye’nin en iyi yazar ve okur kitlesinin buluştuğu bu site benim bir parçam haline geldi zamanla. Eksik hissettim kendimi satırlarım buradaki gözlerle buluşmayınca. Şimdi yeni bir gündoğumunda kelimelerim. İki kızımdan sonraki üçüncü çocuğumun doğum sevincini yaşar gibiyim. “İmzamı Bıraktım Teninde” adını verdiğim minik bebeğim artık kucağımda. Bu güzel doğumu paylaşmak istedim sizlerle. Çünkü beni destekleyen, bana yazma gücü veren dostlar sayesinde kavuştum bu kitaba. Okuduğum, beni okuyan, yorum yapan, yazılarımı kütüphanesine alan tüm İzedebiyat dostlarına teşekkürler!


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.