..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Ömür İsfendiyaroğlu




25 Ekim 2001
Güller Solduğunda  
Ömür İsfendiyaroğlu
Bir zamanlar yaşanmışve son bulmuş bir ilişkinin izleri... Gözyaşlarından önceki bir çeşit sesleniş


:BBIG:
“Duy beni!!”, kim olduğunu bilmediğim sana sesleniyorum, nasıl geldiğimi anlayamadığım boşluk içinde dönüyorum.

Kendi kendime yarattığım trajik bir aşk öyküsünden fırlamış biriyim, kahramanlarım
bana ait, öykü bana, bir tek sen değilsin…

“Ben” dedin bu öykünün içinde biz olması gerektiğini bile bile, adamak veya adanmak istemedin, bende adanmak veya adanmış olmak niyetinde değildim sadece sevginin adanmış olduğu bir öyküydü içinde bulunduğunun farkında sıradan biriydim.
Belki adanmışlık olmadan yaşayamam ben, belki ihtiyacım var beni sımsıcak saracak kollara, omzunda ağladığım ağlayacağım birinin sıcaklığını hissetmek istiyor yanaklarımdan süzülen tuzlu gözyaşlarım, aynada görmek istiyor yansımalarını gözlerim…

Ama artık zamanı geldi de çoktaaan geçti bazı şeylerin, Bağırsan bile “ Seni Seviyorum, yanımda kal!” diye, sadece kalkan trenin arkasından sana öylece boş boş bakacak , o eski duygu dolu yüreğim. Ne dost olabilirim seninle ne de aşığın.

Gitmeliyim! Giderayak sana söylenecek bir kaç sözüm olmalı, senin sonsuz sessizliğine cevap vermeliyim, içimdeki çığlığı bastırarak ve tabii ki kocaman bir yüreğim olmalı gidebilmek adına…
Neye yarar şimdi koskocaman bir yüreğimde olsa, içimdeki bu intikam olduktan sonra; ruhumun zaman zaman hırçınlaşmaları, çırpınışlarım, kendi kendime olduğum yerde sayışım, zaman zaman kar etmeyecek yazdığım kelimeler bile bana…

Şimdi izin verirsen biraz ağlayacağım hep yüzüme yakıştıramadığım gözyaşları geldi dayandı kapıma.

                    ---------------------------

Sen sustun! ne olurdu “Erkek” gibi sende dile getirseydin hisslerini adamamak ve adanılmamak uğruna verdiğin savaşın yerine; arada bir güller toplasaydın dikenler eline bata çıka, belki o zaman anlaman zor olmazdı, güzellikler yerine sarfettiğin o zalim sözcüklerinin kalbime nasıl batıp çıktığını, parmaklarından fışkıran kan damlaları, gözyaşlarımın ne kadar küçük ama acı verici olduğunu anımsatırdı sana ve sonunda güllerin etrafa saçtığı o güzelim koku , seni sevebilmek uğruna neden böyle acılara katlandığımı fısıldardı kulağına.
Ama bir iki gün geçipte güller solduğunda, iki günlük mutluluk için yaşadığım hayal kırıklığını anlatacak biri olurdu mutlaka yanında…

Şimdi yüzünde gördüğüm zavallılığın dışında birşey yok, sığınacak yalanların bile yalan olmaktan çıktı; sen onlara inanmaya başladığında, kendinin tutsağı çoktan olmuştun

“Ben” diyerek başlıyorsun sözlerine bu sefer ben duyamasamda biliyorum ve sen böyle konuştukça bazı şeyler yoluna girecek belki de çünkü ben tek kişilik konuşmalardan kurtulacağım, seni konuşmak beni henüz sıkmasada arkadaşlarımdan aldığım tepkilerden kurtulacağım en sonunda.

“Ama Ben…” diyerek başlıyorsun sözüne sen varya sen hiç akıllanmazsın.

Şimdi şu yaptığıma baksana sığdırdım sana olan sevgimi bir iki beyaz kağıda…

Bu sefer bende “ Ben” diyerek başlıyorum sözüme
Bende belki hep “Ben” dedim.
Belki de seni hiç ama hiç sevmedim.

Burada son noktayı koyarken pişman olmadım senin kadar yaşadıklarıma; şimdi izin verirsen biraz ağlayacağım hep yüzüme yakıştıramadığım gözyaşları geldi dayandı kapıma.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nişa Oyunu
Bir Rüya
Yolculuk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatımda İlk Kez Bir Kadın İçin Heyecanlanıyorum
Hayata Dokunmak
Nilüfer'e, Nilüferime...
İstanbul Calling, İstanbul Embracing
Meleklerin Gözyaşı
Yaşam Mucizedir
Şimdi
Yıldızlar
Düşümün Öte Yanı
Mentollü Umutlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bulmaca [Öykü]
Pulkanatlı Öykü [Öykü]
İçinden bir isim tut [Öykü]
O Pity Pity Karamela Sepeti [Öykü]
Servi [Öykü]
Buluşma [Öykü]
Seni Seviyorum... [Öykü]
Maskeli [Öykü]
Sinek [Öykü]
Düşmek [Öykü]


Ömür İsfendiyaroğlu kimdir?

Kişiliğimin tam anlamıyla gitmek istediği yoldan gitmek ve bunu yaparken de başkalarının bam tellerine dokunabilme isteği çoğu zaman hissettiğim. Yaşamımın hiçbir evresinde yazı olmadan yaşayabileceğimi düşünmüyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum her kitaptan, her satırdan, her cümleden kısacası; yaşamın sözcüklerinden etkilenirim


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ömür İsfendiyaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.