Bugün çok erken saatte kalktım. Kız kardeşimin erken saatte uçuşu var ona kahvaltı hazırladım. Mutfağa geçip kahvaltı hazırlarken 5 litrelik pet şişeden suyu çaydanlığa boşalttım. Pet şişedeki su bitti onu bir köşeye attım. Sonrasında sandviç ekmeğini tabağa koydum dışındaki poşeti bu tür atıklar için ayırdığım alışverişten gelen poşete koydum. Evde bir önceki günden kalan 1,5 litrelik boşalan iki adet pet şişe varmış balkondaki çiçekleri suladım o pet şişeleri de poşete koydum. Kahvaltı için dün az miktarda kokteyl domates almıştım. Plastik kap içindeydi, domatesleri yıkayıp bir tabağa koydum ancak o plastik kabı atamadım belki içine toprak koyar kedim için çimlendiririm. Sonra kedim için ıslak mama açtım. Dış kabı metal onu katladım ola ki sokaktaki kediler içine patisini ya da kafasını sokmasın diye katlayıp, gücümün yettiğince eğip büküp onu da bu poşete koydum. Kahvaltı sonrası kardeşime sandviç hazırladım evdeki buzdolabı poşeti kağıt kutusunda birkaç tane poşet kalmış poşetleri aldım ve boşalan kağıt kutuyu da bu atık poşete koydum. Daha sonrasında kardeşime havaalanına gideceği için maske verdim. Her biri kağıt kutuda olan maskelerden birini açıp dışındaki kağıdı da bu atık poşetine koydum. Birini de yanına aldı ancak maskelerin yer aldığı kâğıt kutu boşaldı. Onu da bu atık poşetine koydum. Ablamı uğurladıktan sonra mutfağa geçip dünden aldığım meyveleri yıkadım. 3-4 poşet vardı, şeffaf küçük meyvelerin dışında olan, onları da bu poşete koydum. Ayrıca dün erik almıştım, şeffaf plastik kutuda idi onu da bu poşete koydum. Dünden indirimde olan bir diş macunu 1 diş fırçası almıştım. İkisi birlikte şeffaf bir plastik kutudaydı. O şeffaf plastik kutuyu da bu atık poşetine koydum. Ayrıca diş macununun dışındaki karton kutuyu da bu atık poşetine koydum. Diş fırçasının dışında yarısı karton yarısı şeffaf plastik olan o atığı da bu poşete koydum. Sonra bu poşete kapının önüne koydum Çöpler toplanacağı için. Organik çöpüm yok. Her gün organik çöpüm çok fazla çıkmıyor, hatta içine organik olmayanda karışıyor. Kapıyı kapatırken AMAN ALLAHIM! dedim ve ben her gün diyorum bu sözü zira günlük çöpümüm dörtte üçü plastik ve atık. AMAN ALLAHIM! BİZ DÜNYAMIZA NE YAPIYORUZ? HERGÜN KAPININ ÖNÜNE ÇÖP KOYARKEN ÜZÜLÜYORUM. NASIL KURTULACAĞIZ?