..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gelecek > Alp Şahin




1 Mayıs 2023
Maskeli Balo  
Alp Şahin
Biz birbirimizi güç sahipleri adına yıpratmakla meşgulken, onlar kah kazanıyor, kah kaybediyor amma velakin asla pozisyonlarından vazgeçmiyorlar… Ne güzel yaşamlar, ne güzel sistemler değil mi? Maşallah. Her şey hem yerli hem milli tadında güzel olur inşallah…


:EFD:
Baktığında bu topraklarda 2002 sonrası siyaset ile ilgili bugüne kadar yanlış kişi ve sorular üzerinden kısır döngü tadında tartışmalar yapıyor, gün sonunda ise esas sorulması gerekenleri sormuyoruz… Güzel dostlarım… Atın kafanızdan şu tabela partizanlığını… Benimle misiniz? Haydi sorgulayalım…

1) Niye bunca yıldır Atatürkçü geçinen parti ya da partilerin başında, okumuş, etmiş, İngilizce ya da Fransızca bilen bir lider yok? Köy dahi yönetmeyenlere ise biat edilmesi cabası… Öyle ya Mustafa Kemalcilik artık bu mu oldu? İzmir’in dağları, sağ kola dövme, kazanalım da sonrasına bakarız… Gerçekten bu mu?

2) Niye bunca yıldır İslamcı geçinen parti ya da partilerin başında şakır şakır Arapça konuşabilen bir lider yok? Arapça duaları ezbere biliyorlar amma velakin anlamlarını bilmiyorlar öyle mi? Anlamını bilmeyip, ezbere bilmek kime ne kazandırıyor? Gerçekten Allah’ın vermiş olduğu mesajları anlamış mı oluyorlar? Bu yüzden de bu kişiler ümmet-i Muhammed’i yönetmeliler öyle mi?

3) Niye günümüzde çare olarak gösterilenler bağıra çağıra andımızı ve İstiklal Marşımızı geri getireceğiz, beraberinde bu vatan için kalbi çarpan nesiller yetiştireceğiz demiyor da Demirtaş da Demirtaş, Kavala da Kavala diye tutturuyor? Bu memleketin binlerce askerine iftira atılmışken bu Demirtaş ve Kavala aşkı nedir, niyedir?

4) Niye günümüzde milli ve yerli diye ısrar edenler, bir devletin en önemli kurumlarından olan komünikasyon ve limanları vakti zamanında özelleştirdi? Aynı şekilde, çare olacaklar niye geri alacağız demiyor? Almaya kalksalar dahi; ya özel sektör sahipleri satmaz ise? O zaman ne yapacaklar?

5) Niye günümüzde İHA ve SİHA’larla gururumuz olanlara; sırf oy uğruna sözde çare olacaklar çamur atıyor ve sırf iktidarla bağları var diye çekemiyor? Hani liyakattan yana olacaktık? Var mı senin tarafında bu kalitede işleri başaracaklar? Varsa niye göstermiyorsun? Yoksa niye engel oluyorsun?

Haliyle biz birbirimizi güç sahipleri adına yıpratmakla meşgulken, onlar kah kazanıyor, kah kaybediyor amma velakin asla pozisyonlarından vazgeçmiyorlar… Ne güzel yaşamlar, ne güzel sistemler değil mi? Maşallah. Her şey hem yerli hem milli tadında güzel olur inşallah… Kalp amblemi de benden onlara hediye olsun inceden.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çatlama ve Çatlatma
89 Model Siyah 911 Porsche Carrera
Jaleo
Bir Avuç İyi İnsan
Biraz Ara
Haklısın
Evlilik Kurumu
Azmi Karamahmutoğlu
Amin Diyelim
Kasa Bira Almış Bilmem Ne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Vatan [Şiir]
Seçim [Şiir]
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.