..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gelecek > osman demircan




6 Ağustos 2013
Mutluluğu Duada Arıyorum  
osman demircan
Mutluluğu duada arıyorum. Ellerimi yukarı kaldırıyorum. Yalvarıyorum Allah'a. Diyorum ki çölde kaktüse su veren Allah'ım bana da bu dünya çölünde su ver. Susuzluğum kum nehri kadar çoktur. Yalvarmam da kum kadar çoktur. Bir damla düşür neşeme. Sevincim bir çiy gibi düşsün yüreğime. Masum bir yüreği duymaz mısın? Dualarımı yükseltiyorum sana. Alçaltma beni istiyorum.


:ABGH:
Mutluluğu duada arıyorum. Ellerimi yukarı kaldırıyorum. Yalvarıyorum Allah'a. Diyorum ki çölde kaktüse su veren Allah'ım bana da bu dünya çölünde su ver. Susuzluğum kum nehri kadar çoktur. Yalvarmam da kum kadar çoktur. Bir damla düşür neşeme. Sevincim bir çiy gibi düşsün yüreğime. Masum bir yüreği duymaz mısın? Dualarımı yükseltiyorum sana. Alçaltma beni istiyorum. Senden bir çiy tanesi diliyorum. Merhametine sığınıyorum. Ah Allah'ım yolumun iki tarafı çitlerle örülü. Sağım solum engellerle dolu. Önümde sen varsın, arkamda sen. Bir duayım geliyorum sana. Beni kapından kovar mısın? Senin merhamet pınarın gürül gürüldür. İnsanların ise gürültüsü boldur. Ne olur Allah'ım kurtar beni gürültüden. Su serp şu yüreğime. Merhametin yedi iklimini dolaşsam, senin merhametinle anca ben havamı ve suyumu bulurum. Ne olur nefesimi daraltma, beni susuz bırakma. Seninle yeşerir umut yapraklarım, seninle boy atar gül dallarım. Beni neşesiz koyma. Sevinçlerimi ellere muhtaç kılma. Mutluluğumu, saza, söze, şarkıya, türküye bağlama. İnsanın güzelini bana baht kıl. Daraltan, ezen, kısan, bunaltan, yağmalayan sözüm ona iyilik yapanlardan beni beri kıl. Dünyanın genişliklerini yuvam et. Çatım genişlik, evim genişlik olsun. Darlık cebime, yüreğime, beynime uğramasın istiyorum Allah'ım. Dualarımı makamına iletiyorum. Sümen altı yapmayacağını biliyorum. Çünkü mührün geniş, bilgin geniş... Beni yarı yolda bırakma istiyorum. Ey Allah'ım denizin dip balıkları gibi senin El Basir sıfatına sığınıyorum. Dünyanın tüm ağırlığını koca bir okyanus gibi üzerimde hissederken, senin bir puluma bile zarar vermeyeceğini biliyorum. Seni dökülen yaşlarımın sıcacık yüreğiyle seviyorum. Seni bir köşede unutulmuşların, neyin var diye soranları bulunmayanların acısıyla seviyorum. Sana dualarımla sığınıyorum. Mutluluğu dualarımda arıyorum. Biliyorum ki sen mutluluğun haznedarısın. Mutluluğun tüm incileri, elmasları, zümrütleri sende Allah'ım. Artık bağrıma taş basmak istemiyorum. Senden sabrıma karşılık bir inci tanesi kadar mutluluk diliyorum.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gelecek kümesinde bulunan diğer yazıları...
Al Beni Sen Kurtar Anne
Hayat
Umut Denizinin Ta Orta Yerinde
Çağır Beni Hayat
Çocuğum
Türban Sorunu Nasıl Çözülür
Ah Bana Korku Ne Acılar Yaşatır
Soyunmalısın

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel
Varlığım Bir Okyanus
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Frezya
Çam Ormanı
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.