..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En güzel özgürlük düşü, hapishanede görülür. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gelecek > osman demircan




15 Nisan 2012
Hayat  
osman demircan
Bastonsuz kör gibiyim ve her gün istemeden kuyruğuna basıyorum hayatın. Bu nedenle her gün tırmalıyor beni hayat. Yine de kör topal yaşamaya çalışıyorum. Bir kara kedi gibi ayaklarıma dolansa da hayat ve her gün onun kuyruğuna bassam da, yoluma devam ediyorum. Çünkü başka yolu yok yaşamanın. Ağacın kalın dallarında çiçek olmaz. Dal inceldikçe çiçek dolar ve o dal kocaman meyveleri taşır sonra. Ben de sabırdan meyveleri taşıyorum kollarımda.


:AHDF:
Bastonsuz kör gibiyim ve her gün istemeden kuyruğuna basıyorum hayatın. Bu nedenle her gün tırmalıyor beni hayat. Yine de kör topal yaşamaya çalışıyorum. Bir kara kedi gibi ayaklarıma dolansa da hayat ve her gün onun kuyruğuna bassam da, yoluma devam ediyorum. Çünkü başka yolu yok yaşamanın. Ağacın kalın dallarında çiçek olmaz. Dal inceldikçe çiçek dolar ve o dal kocaman meyveleri taşır sonra. Ben de sabırdan meyveleri taşıyorum kollarımda. Seviyorum ve seviliyorum. Bunca sevecek şey varken nankörlük yapıp nefret etmiyorum hayattan. Hayat bir kara kedi gibi çıksa da karşıma, ben ona bembeyaz süt içiriyorum. Gözlerim görmese de yine de bu nankör hayata uyacak kadar kendimi kör kabul etmiyorum. Alabildiğine uyanık ve gözü açık yaşıyorum. Çünkü görecek güzel günler olduğuna inanıyorum. Gözlerimin solgun ve yorgun bakışlarında yemyeşil umutlar besliyorum. Biliyorum ki rüzgar nereden eserse essin, sadece saçlarımı okşar. Ve ben saçlarımın uçlarına takıyorum kirpiklerimi. Upuzun kirpiklerim oluyor başımda. Başımda esen rüzgarlarla saçlarım kıpırdadığında göz kırpıyorum hayata. Özlemlerim, hayallerim, umutlarım saçlarımın boyu kadar uzuyor. Saçlarımdan aşağıya ışıklar akıyor. Damlaya damlaya göl birikiyor kuruyan yanlarıma. Bir tırı nasıl bir avuç benzin çalıştırıyorsa, kocaman bir dozeri nasıl küçük bir kablo çalıştırıyorsa, küçük mutluluklarla tutunuyorum hayata. Güç alıyorum içime sızan mutluluklardan. Bazen kendimi sigara dumanı gibi hissediyorum. Beni dışlıyorlar, aşağılıyorlar, hastalık yaptığımı söylüyorlar. Bu ciğeri beş para etmezler öyleyse neden beni bırakmıyorlar. Tuhaf bir çekiciliğim mi var galiba. Nedense belayı çekiyorum. Ama çok şükür beladan uzak durarak mutlu olmasını biliyorum.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Harikaa hocam
Gönderen: Vildan Pırlant / /Türkiye
30 Mayıs 2012
Çok beğendim imgeleriniz muhteşem..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gelecek kümesinde bulunan diğer yazıları...
Al Beni Sen Kurtar Anne
Umut Denizinin Ta Orta Yerinde
Çağır Beni Hayat
Çocuğum
Türban Sorunu Nasıl Çözülür
Ah Bana Korku Ne Acılar Yaşatır
Soyunmalısın
Mutluluğu Duada Arıyorum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel
Varlığım Bir Okyanus
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Frezya
Çam Ormanı
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.