Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Gelecek bana kucak açıyor. Bu yüzden şimdi çocuklar gibi şenim. Her baharda güller, çiçekler ne isterse ben de onu istiyorum. Biraz güneş, biraz su ve temiz hava istiyorum hayattan. İşte o vakit gelecek, bana dünya bahçelerinde annelik edecek. o zaman gelecek bir anne olacak ve zamanın memelerinden beni besleyecek. Bana salıncaklar yapamazsa da, geleceğin kolları bana yetecek. Yeter ki günleri, haftaları birer süt dolu çanak gibi önüme koysun hayat. O zaman kaşık aramayacağım. Lıkır lıkır içeceğim günleri ve geniş zamanları. Yeter ki gelecek bana annelik etsin. O zaman neden korkayım ki hayattan. Bir geleceğim olsun anne gibi merhametli ve sıcak. Bir gerçek de var ki benim çocuk olmadığımın kanıtıdır. Bir tatlı söze, bir şekere inanmamaktayım ve en önemlisi de şunu bilmekteyim: Türkiye'de sistem o kadar güzel korunmakta ki vatandaş anlamadan. Türkiye'de ekonominin asıl amacı herkesi yerinde tutmaktır. Altının, petrolün, bilet fiyatlarının, araba fiyatlarının en önemlisi de ev fiyatlarının dengede tutulması ön şarttır. Şöyle düşünün; ev fiyatları düşerse ne olur? Beğenmedikleri Allah'ın Kürt'ü gider Bodrum'dan, Marmaris'ten, Şişli'den, Bebek'ten, Etiler'den ev alır. Böyle olursa da oradakilerin huzuru kaçar. Türkiye'de ekonomiye ayar çekilirken aslında halka ayar çekilir. Bir düşünün ev fiyatları neden bu kadar pahalı? Çünkü Allah'ın Kürt'ü ve Laz'ı her yere yerleşemesin diye. Hiç dikkat ettiniz mi? Neden Nişantaşı'nda, Etiler'de, 4. Levent'te, Kuzguncuk'ta hiç gösteri olmaz. Neden oralarda kimsenin canı yanmaz? Ya halk otobüsleri ya da duraklar ateşe verilir. Neden Abdi İpekçi Caddesi'nde hiçbir şey olmaz? Türkiye'de ayar halka çekilir ve acılar da halka çektirilir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |