ey sevgili herkes sevdiceğine seni seviyorum der. ben seni görünce nutkum tutulur, sesim kısılır; ben seni görünce konuşamam ki. ey sevgili seni görünce yüreğim duracak gibi olur, nefesim tıkanır. sana seni seviyorum desem ardından selam okunur. herkes sevdiceğine bas bas sevgisini bağırır. ben seni görsem susarım. ey sevgili bir anlasan suskunluğum sana çok şey anlatır. sen de diğerleri gibi ağzı iyi laf yapanlara, laf cambazlarına bakarsın. en çok laf yapanların pazarlamacılar olduğunu, iyi ve kaliteli olanların ise sessizce satıldığını anlayamadığın için değerimi anlayamazsın. dünya bir sandığa benzer. içine asıl aradığını bulmak için elini soktuğunda parmaklarına iğneler saplanır. senin canını acıtan iğneler olur da asıl aradığın onlar olmaz. ey sevgili bırak iğneler başka parmaklara saplansın. senin ince parmaklarının kalitesinde kumaş benim. ey sevgili senin aradığın benim. ey sevgili neden beni anlamamaktasın? yürek insan kumaşının etiketidir. ey sevgili neden mideye, bağırsağa bakmaktasın? onlar ince duygulardan ne anlar? sen hep işkembeden atıp tutanları sevmektesin. işkembeden atanlar ise hep kin kusar. kin kusanlar ise kan kustururlar. beni anlayamaman beynimi duygularımı çözememen yüreğimi senden uzaklaştırmıştır. aşk mideyle yaşansaydı bir hamburgerle bir ayran kurtarırdı ilişkimizi. aşk yenilir yutulur cinsten değildir ey sevgili. artık sen beni anladığında ben yanında olmayacağım. uzak bir kentin intiharla dolu sokaklarında sensiz yürüyeceğim. bir daha sana dönmeyeceğim. ne kitaplar yaktım ben. seni seviyorumlu bir cümle için mi sana geleceğim? biz bir okul çantasında felsefe kitabı ile edebiyat kitabı gibiydik. sen varoluşlar peşindeyken, ben senli şiirlerle sayfa sayfa doluydum. şimdi kapattım tüm sayfalarımı sana. bir daha da yanında olmayacağım. küsmelerimde yoktun. ağlamalarımda bir gülüştün. kirliliklerimde şadırvanda seyirlik suydun. yalnızlığımda gökyüzünde uçan sürü halinde kuştun. dokunuşlarımda kor alevdin, şöminede odun yerine ellerimi yakan. kar yağışıydın güneşe muhtaç anlarımda. sen de diğer insanlar gibi şair görünümlü insanların şiir kısırlığıydın. şimdi ne olarak varsın yanımda aşk olarak mı? şimdi nesin yanımda? iflas etmiş bir şirkettim ben. haciz etmeye mi geldin beni. aşk kanununda bu da mı vardı. seni seveni son duygusuna kadar haczetmek mi vardı aşk kanununda.