..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > osman demircan




18 Haziran 2011
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel  
osman demircan
Doruklara çıkıp sonra kendini bırakarak kaymak ne güzel!Bedeninin kontrolünü kollara ve bacaklara vermek ne güzel! Titremek sarsılmak ve oh çekip rahatlamak ne güzel! Sert kayalardan içinin bir su gibi sızması, akmak ne güzel! Beyninin bir pamuk gibi aşk rüzgarıyla savrulması ve tüm yaralarını sarması ne güzel! Tüm güzellikleri ince parmakların göğsüne okşayarak dikmesi ne güzel!


:ICDB:
Doruklara çıkıp sonra kendini bırakarak kaymak ne güzel!Bedeninin kontrolünü kollara ve bacaklara vermek ne güzel! Titremek sarsılmak ve oh çekip rahatlamak ne güzel! Sert kayalardan içinin bir su gibi sızması, akmak ne güzel! Beyninin bir pamuk gibi aşk rüzgarıyla savrulması ve tüm yaralarını sarması ne güzel! Tüm güzellikleri ince parmakların göğsüne okşayarak dikmesi ne güzel! Yüreğin bir mangal gibi yanarken ellerinin göğsünün üstünde bir dalga gibi dolaşması ne güzel! Dudakların kırmızı bir karanfile dönüşmesi ve bedenlerin özgür coğrafyalara dönüşmesi ne güzel! Bacakları bir sapan yapıp kuşları avlamak ne güzel! Kuşları vurmak sonra onları sevmek ve onları tekrar uçurmak ne güzel! Dalına kuşun konması ve kuşun orayı vatanı bilmesi ne güzel! Bir denizim yaralarım derindir. Yaralarıma tuz basman çare değildir. Gel gir sularıma sevgili, dalgalarımla seviş. Sahillerim bomboştur. Koştur, kıvır, gül. Ey sevgili istediğin kadar sıcak ol. Emin ol sularım serindir. Neredesin ey sevgili, kumlarımda yok ayak izin! Sevişmek bir aşk tablosunu kırmızıya boyamaktır. Gel sevgili fırça darbelerim seni yeniden çizsin. Yatak tuval olsun ben ressam. Söyle seni nasıl çizeyim. Bir vadi olarak çizeyim istersen seni içinden suların aksın. Sularında balıklarım oynasın. Kıpırtımı içinde hisset, neşen artsın. Gülüşlerin sevişmelere bir fiskiye coşkusu katsın. Ey sevgili, senin kuytu yerlerinde gezineyim. Zirvelerine tutunayım, çukurlarına düşeyim. İstersen hiç kaldırma beni çukurlarının içinde öleyim. Sevişmek sopayla pamukları havalandırmaktır. Senin dudaklarımla döveyim, seni pamuk yumağı gibi dağıtayım. Sonra seni yatak yorgan yapayım, üzerinde gece gündüz yatayım. Rüyalarım rüyalarına karışsın. Ellerin ellerime yapışsın. Parmaklarımız bir bir içine girsin. Üzerinde vahşi at gibi koşayım nal sesleri teninde tozu dumana katsın. Yırtalım gecenin simsiyah çarşafını. Ayaklarımız ve bacaklarımız geceden dışarı çıksın. İstersen koşturmamız gündüz de devam etsin. Sana koşmak kasıklarımı ağrıtsın. Sana sarılmak topyekün bedenimi aygıra benzetsin. Sevişmek yelelerimi rüzgara salsın. Bu savaş meydanında okum, yayım, mızrağım her yerine batsın.





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Hayat, Gereksiz İlişkiler Yumağıdır
Senden Kaçsam da Sana Gelsem de Ayaklarım Kan İçinde Kalır
Senin Ne Olduğun Önemli Değildir
Bir Hareketimle Seni Yok Sayarım
Ayrık Otları
Kendini Başkasıyla Tanımlamaktan Vazgeç
Kocaman Bir Çığlığım
Bileklerindeki Malleolları Severim
Beziyorum Gözlerimi Koparan İnsan Selinden

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Varlığım Bir Okyanus
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Frezya
Çam Ormanı
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim
Uzak Mesafeli Aşklar
Seninle Açarım Perdelerimi Güne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.