Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Umutsuz bir sabaha kalkıyorum. Hayatıma çekilen perdeleri Aralıyorum usulca. Şehre açılan evimin gözünden Çürüyen hayallerime Üzerime kapanan yollara bakıyorum Gidemiyorum hiçbir yere Bir yoklukta geçmeyen yaramla Tutunmaya çalışıyorum Puslu havadaki bir İstanbul’da Bir sevgiliyle olan anılarımda kalmaya Bir şehir gibi gözlerinde Gez gez bitiremiyorum sevdiğimi. Sonu yokmuşcasına Atılıyorum gözlerindeki şehre İstanbul gibi yedi tepesinde Bulmaya çalışıyorum sevgisini Bir bulutun ardında saklanan güzelliğini. Bir gülücük gibi mutlu etmişti İstanbul beni Sonsuzlaşmıştı sayesinde Bir güzelin hoşluğu anılarımda... Silememiştim güzel günlerimden onu. Şimdi geriye de getiremeden. Susuyorum öylece kendi sessizliğimde Çöküyor hayallerimin İstanbul’u. Hüzünle izliyorum Tükenen hayatları, Her bir çığlıkta giderek biten umutları. Sessizce seyircisi oluyorum ölüm tiyatrosunda Biletleri kesilmiş bir ölüm oyununun. Sevdiklerim alınsa da benden El uzatıpta kurtaramıyorum onları Sırat köprüsü misali hayattan... Ay gibi parlayan anılarımda Unutamayan bir sevgili misali Bir sevgiliyi kucaklıyormuşcasına Sarılmıştım hayata... Ama şimdi çöküyor inşa ettiğim her şey Yıkılıyor hayallerimin evi Tek tek çürüyor odalar Ve hüzünlü İstanbul Gözlerdeki yaşlar gibi Süzülüyor sokaklarından Hafifçe denize karışarak Gidiyor kendisinden İstanbul Kendisini bekleyen kötü sona Hüzünlü şarkılarla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |