İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal |
|
||||||||||
|
Islanıyor umutlarım, Esip gidiyor hayallerim, Elimde kalmayan hayatımla Savrulduğum dünyada Düşüyorum bir bilinmeze Bir unutulmuşluğa... Suratıma çarpan rüzgarda unuttum Yıllar önce sevdiğim bir güzeli... Ruhumu üşüten bir havada bıraktım Bir güzelin ellerini... Bir şehir ağladı o giderken. Bir sokak terk edildi sakinlerince Onsuzluğa ağladı her bir canlı. Bir yağmurlu gün de Yüreğimde açmışken Şimdi hayallerimi söndüren Bir karanlık gibi sönüyor her bir anımda... Batıyor bu gün yüreğimin gemileri Hiç yolcum kalmadı, Ne yapacak bir seferim Ne de beni yad edecek geçmişim kaldı Gitti her bir yolcu yüreğimin limanından . Tek tek battı hayallerim Nefes bile alamadan. Gömüldüler serin ve derin sulara... Kırıp döktüm bu gün mutlulukları Cam gibi dağıldılar her bir köşeye. Toplayamadım onları Durdum kaldım bir kederde Gözümde durduramadığım yaşlarla... Yağmur yağıyor bir şehirde. Herkes kaçışıyor bir yerlere. Ben ise limanımda tek başıma Ne ortada bir gemi Ne de bir yolcu olmadan Bekliyorum üzerime esen rüzgarları. Sessiz ve kimsesiz kalkıyorum bu gün Yüreğimin limanından bir başıma. Uzak ülkelerdeki mutluluğu Bir sevgili de bulmaya gidiyorum. Ardımda ağlayan bir gökyüzü Ve ağlayan bir şehir bırakarak... Dalıyorum bir sisin içine. Karşıma hangi dalga çıkar diye beklemeden? Usulca ve hüzünle...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |