Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Bir kelebeğin ömrü gibiydi hayat Bir günlük hayatımızın Çeyreği olan çocukluğumuzda verdiklerini Günün kalanında alıyordu her birimizden Ne hayallerimiz kalıyordu, Ne de çocukken ki büyük hayallerimiz. Bir zamanlar sığmıyordu Sayfalara sevinçlerimiz. Anılarımızdan oyuncak yapıp Geleceğe köprü kuruyorduk. Şirin çiçeklerle süslenmiş sokağımızda Koşuyorduk sonrasını düşünmeden. Düşüyorduk kanıyordu kolumuz, bacağımız. Düşünmüyorduk acıyı da, Kanayan yaramızı da. Ama hayattı bu Yüreklerimiz yerlerinden sökülmüşcesine Hayallerimizde gitti, Tutunduğumuz yaşam da. Şimdi düştüğümüzde bedenimiz yerine Ruhumuz kanıyor ellerimizde Kelebek misali hayatta Ömrümüzün kalan yarısında Karıştı gölgelerimiz bir oyuna... Bir kuklacının elinde Oynatıldık rolden role Gözlerimizden yaşlar süzülse de Bakmadı kimse yere düşen yaşlarımıza. Savurdukça savurdu her birimizi hayat Mühürledi gözlerimizi, Kilit vurdu hayallerimize. Tutsak kalan bedenlerimizle, Karanlıkta kalan gözlerimizle Uzaktan duyulan bir çocuk sesi gibi Sessiz sessiz ağladık her birimiz Hayat sokağının yitik sakinleri bizler Bu gece susuyorduk Kaybettiklerimize... Bir günlük ömrümüz eriyordu sona. Ve çıktığımız kabuktan Bir günlük kısa hayatımızda. Erdiğimiz birkaç mutlulukla. Saatin on ikiye vurduğu anda Hayatımızın son ding dongu çalarak Göçüyorduk usulca... Biz gitsekte geçiyordu Yerimize bir başka kelebek Ve ay ışığında parlayan kanatlarına Dokunuyordu bir insanın eli... Kelebeklerin hayatları bizden kısaydı. Kızamazdık onlara, İsyan edemezdik tanrıya Bize mutlu yaşanabilecek Koca bir ömür bahşediliyorken...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |