Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley |
|
||||||||||
|
Işıklar kapanmış, Yollarda bir kimse bile yok, Umutlar rafa kaldırılmış, Güneş ışığını kaybetmiş, Gökyüzünün maviliği dönmüş karaya. Deniz de bir balık bile salınmıyor, Martılar desen gitmiş uzaklara, Ağaçlar yaprak açmaz olmuş, Kuşlar ise kaçtılar insanlardan Gittiler yeni hayallere Kaldık biz bir başımıza Bu boş şehirin, Boş sokaklarında acınası halimizle... Bir umut doğsun isterdim yüreğimde Bir çiçek filiz versin isterdim Mutluluklarımda... Bir kuş konsun isterdim Temiz hayallerimi süslesin diye Suya dokunup yazmak isterdim Bir mutlu çiftin romanını Şimdi inceden bir rüzgar eser Ruhuma işler havanın soğuğu. Beklerim öylece sahilde Sönmüş hayallerimle birlikte. Bir şişenin dibinde görürüm Kaybolmuş hayatımı. İçki masalarında bulduğum Yalancı mutluluklarda. Bir yalan olur solarım sessizce. Sonra da bir karanlıkta Sarhoş halimle ayakta duramayıp Düşerim soğuk betona, kaldırımlara Oturup ağlarım Bu berbat halime... Kaldırımlar bile dile gelir Sen ne haldesin be adam diye Cevap veremem onlara Susar giderim karanlık bir sokağa girerek Kaybettiririm izimi ölüme Ama şimdi solmuş bir hayatta Ağacından düşen bir yaprak misali Düşüyorum dalımdan. Esen sert rüzgarlarla birlikte Bilmediğim uzak diyarlara savrulup. Gidiyorum tanımadığım hayatlarda Bir mutluluk bulmak üzere... Mevsimler değişip geçip gitse de Bir yağmur tanesi gibi Kaldırımlara düşüp ıslanıyorum sessizliğimde. Sesimi ne bir insan duyuyor Acımı ne bir kimse anlıyor. Bataklıklara gömülmüş hayatım Ve kararmış bahtımla birlikte. Karışıyorum kuytu sokaklara. Ölümün kuytuluklarda Kol gezdiğini bilsem de Yürüyorum ölümün sıcak kollarına. Ellerimde solan güllerle birlikte Bir tatlı ölümü karşılıyorum. Bedenimden çıkan ruhumla birlikte Bir hayatı rafa kaldırıyorum Kimselerin haberi bile olmadan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |