Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
Bir uçurtma gökyüzünde Uçuyor hayalleri var olabildiği sürece Bir çiçek açıyor Umutları yeşerdiği sürece Bir kuş geziniyor havada Bir yerlerde kısmetini bulabildiği sürece Bir otobüste gidiyor yolcular Hayallerinde kavuşmak olduğu sürece Bir insan düşünüyor sevdiğini Aşkı yaşayabildiği sürece Hayallerdir zaten bizi yaşatan. Bir umuttur yüreklerden Yalnızlığı da, hüznü de atan. Bir sevgidir elimizdeki son kalan ekmeği Sevdiğimizle paylaştıran. Bir rüzgar esiyor usuldan Tenime işleye işleye. Soğutuyor yüreğimi de Aşkımın kuytu semtlerini de. Aşkımın ülkesinde Ne bir yaşayanım Ne de bir sevgilim var. Bomboş dururum kimsem olmadan. Kopar aşkımın ülkesinde Sert fırtınalar Alır götürür beni kuytu semtlerdeki Kuytu yaşamlara. Bir kar tanesi düşer elime Ben kar tanesine bakarım Kar tanesi bana bakar Şaşarım bu halime. Ne bir gelenim, ne de bir gidenim var. Aşkımın ülkesinde Bir bayrak alıp da dikemem Bir sevgilinin yüreğine. Yenik düşerim uzak ülkelerdeki bir savaşta Kimse bulamaz ne adımı ne de cismimi. Bir sır olur giderim Bu sefer ki gidişime isim bulamadan Kara toprağın kucağına. Yaşadığım da ısınamadığım sokaklarda Şimdi azrailin elindeki kılıçta Yüreğimden dökülen kanlarda ısınırım. Bir yalan olur giderim uzaklara Hayallerim var olduğu sürece. Bir kar tanesi olur yağarım Temiz yürekleri kirletmeden. Bir beyaz sayfa gibi yaşadığım hayatta Bir beyaz kar tanesi misali Düşerim yüreklere usulca. Ve kimselere hissettirmeden Aşık Veysel misali giderim Kendi uzun ince yolumda Yorulmak bilmeden. Gece çöker aşkımın ülkesinde Bir karanlık bulur dalarım Ölümün ellerinde bir rüyaya. Öyle usulca kaybolurum Bir sis olur karışırım havaya. Diğer ruhlara ses etmeden girerim Mezarıma sessizce. Ve güle güle derim her bir yaşayana Bir ölünün gülebildiği kadarıyla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |