Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Gidiyorum bekleyenimin olmadığı uzaklara Şehirlerarası bir otobüs yolcuğuna bilet alıyorum Tek tek biniyor yorgun yolcular Herkesin bir hikayesi herkesin bir derdi var Kimisi hemen uyuyup kalıyor koltuğunda Kimisi ardında bıraktıklarına ağlıyor Kimisi bağıran çocuğunu susturmaya çalışıyor Kimisi çıkardığı azığını paylaşıyor diğer yolcularla Kimisi de dalıyor yeni tanışmalara, sohbetlere Ben ise bu soğuk şehirlerarası otobüste Ne arayanım ne de aradığım olmadan Çıkıyorum uzun ve alametli bir yolculuğa Kendi kıyametimi yaşamaya Dağların arasından geçiyor otobüs Çiçekli bahçelere rast geliyor Yolun az ötesinde top oynayan çocuklar Takılıyor gözüme Ses etmek istiyorum onlara Ama çıkmıyor ne sesim ne de soluğum Öylece susup geçiyorum uzaklara doğru Bu soğuk şehirlerarası otobüste Vazgeçsem de hayallerimden Yine de seni sevmenin kitabını yazıyorum Mola veriliyor bir dinlenme tesisinde Yakıyorum sigaramı dumanını tüttüre tüttüre Çekiyorum içime havanın soğugunu Düşünmüyorum üşümeyi de, titremeyi de Dalıyorum koltuğumda kurduğum küçük hayallere Gittiğim şehirde bir bekleyenim olmadan Soğuk ve ıssız şehirlerarası bir otobüste Yalan olan yollarla, yolculuklarla Gece gündüze karışıyor Buğulu camlardan dışarıya bakıp Şaşıyorum kendi halime de Bir kayık misali sallanan dünyanın haline de Hikayelerle dolu şehirlerarası bir otobüs yolculuğunun sonunda Karşılayanım, bekleyenim olmadan Bir sevgiden, bir hayale karışıyorum Bir daha ki şehirlerarası bir otobüs yolculuğunu Dört gözle bekleyerek...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |