Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Oturmuşum sahilde yılların yorgunluğunu taşıyan bir bedenle bir bankın üzerine Oturmuşum da güzelliğinden habersiz İstanbul’a şiirler yazıyorum Önümde güneşle birlikte yükselen boğazı görüyorum Geçen gemilerde kaybettiğim çocukluğumu hatırlıyorum Havanın kokusunu ciğerlerime kadar çekip İçimde büyüyen İstanbul’u hissediyorum Martılar vapurların ardında geçiriyorlar kısa ömürlerini Balıkçılar salınan denizde arıyorlar nasiplerini Ben ise elimde sigaram aklımda sevdiğimin hayaliyle Dalıyorum içinde İstanbul ve sevdiğimin olduğu düşlere Ardımda neyin kaldığını umursamadan İstanbul’un gölgesinde izliyorum güneşin batışını Şu an sevdiğimin yanımda olmasını çokça istesem de Sigaramın dumanında kaybediyordum Sevdiğimin deniz mavisi gözlerinde kendimi Ama karşımda duran İstanbul tablosunda buluyorum Sevdiğime söyleyemediğim güzel kelamları Ve o güzel kelamlarla beyaz bir kağıdı okunur, tarihe kazınır yapıyorum İstanbul’un bu puslu gecesinde içinde senin olmadığın sahili terk edip Gidiyorum İstanbul’un arka sokaklarına Kaderimin ne olacağını beni hangi ölümün karşılayacağını bilmeden Aklımda İstanbul yüreğimde İstanbul’dan güzel olan senle birlikte İstanbul’un havasında seni içime çekip Karışıyorum anlatamadıklarımla birlikte Bu karanlık gece de bana kucak açan İstanbul’a...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |