Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
Soğuk gecenin ortasında kalmış gibi Hatalarımın esiri olup zincirlere vurulmuş gibi Anılarımın içinde geleceği göremeden yitip gitmek gibi Kaldım ellerinden uzakta tanımadığım bedenlerde Tanımadığım yüzleri görüp tanımadığım nefeslerde kendimi yitirip Unutuyorum tanımadığım sıcak bir öpüşte soğuyan aşkımızı Gidişin hayatı anlamsız yapsa da gözlerimde Unutup sildim senin gibi bir günahı bedenimden Ama sen yine de en güzel duygularımın anlamlı ifadesi oldun Belki bir zamanlar seni sevip hayatımın hatasını yapsam da Seninle yaşadığım o sahipsiz gecelerde gühanın en derinine batsamda İyi ki de batmışım iyi ki de senin gibi bir hatayı yaşamışım Yoksa göremezdim gidişini yoksa yaşamazdım duygularımı öldürüşünü Hissedemezdim seviyormuşcasına bedenime sahte şehvetlerle sarılışlarını Ama şimdi anlıyorum senin gibi bir hatayı yüreğimde yaşamayı Şimdi görüyorum üzerime utançları atıp gidişini Yazık etsemde sahte sevginde aşkımı yerlerde ezişini Ne yapayım yazık etsemde, hata kabul etsemde Bu gece anılarım canlanıp yakıp yıkıyor en güzel duygularımı Ufuktaki ay bile çare olmuyor bir sabah sessizce çekip gidip Yüreğime dayanılmaz acıları yaşatmana Ben de gökyüzünün karanlığı gibi Tanımadığım bir bedene bağlanıp Karartıyorum geçmişimin karalığı gibi geleceğimi de sahte duygularda Ve tanımadığım hayatlarda seni düşleyip sonsuzlaşıyorum Bileğimin kesikliğiyle ve akıp durmayan kanımla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |