Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
Aşk, parmaklarımın arasından geçip yere aktı Aşk, öfkemden ayaklarımın altında ezildi. Ve aşk şimdi sadece dilimde kalabildi. Dilim feryadını sayıklıyor ama sen duymuyorsun. Gözlerim seni arıyor ama sen yoksun. Şimdi gelip dudaklarını dudaklarıma sürsen tüm olanlara rağmen aşk uyanır yerden. Avuçlarımı doldurur yeniden. Şimdi gelip gözlerini gözlerime sürsen, doyamam sana yinede. Yinede kal gözlerimde derim sana. Yinede benimle ol tüm aşağılanmışlığımla. Güneş doğsun gönlüme, aşk yeşersin avuçlarımda. Aşk benimle olsun. Dilimden eksik olmasın. Dudaklarım dudaklarınla uyansın güne. Güne seninle uyansın ruhum. Aşk hiç eksilmesin tenimden, tenim tenine hasret çünkü. Ellerim avuçlarına hasret. Aşk Aşk işte Her haliyle, her kelimesiyle. Dinle beni, gitme şimdi. Gitmeden önce üç kelime ekle bana. Üç kelimelik bir saygın kalsın bana. Aşk benim avuçlarımı doldursun, zaten sen aşksız da nefes alabiliyorsun, sen aşksız da sevişebiliyorsun. Geriye dön ve gerçek olmasa bile, inanmasam bile ben seni gerçekten sevmiştim de bana. Senden geriye ve sana eklenecek bu üç kelimeyi ver bana. Sensizliğe bu şekilde alışırım. Aşk kırıldı avuçlarımda. Yerde saygısızca ağlıyor ölümüne. Şimdi sen ardında yıkık bir kent bıraktın. O kent ise ceplerine sığacak kadar küçüldü ardından. O kent hep sensiz kalacak. Ve o kent hep aşksız kalacak. Aşktan arta kalan her yerde aranan ve burnumda ezberi olan teninin kokusu. Ha birde ezeli mağlup hayaller… Aşk mı Aşk işte Tarifi yok Tekrarı bile yok …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dilara Yiğit, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |