..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Dilara Yiğit




30 Aralık 2011
Şimdi Sevmek Zamanı  
Dilara Yiğit
Aylardan yalnızlık, kar yağıyor üşüyorum. Ellerim morarıyor soğuktan. Sigara dumanı ile ısınmaya çalışıyorum. Şimdi sevilmenin zamanı...


:BFGI:
Ne kadar sığ geliyor hayat. İlerlemiyor zaman, bir türlü bitmiyor düşüncelerim. Düşünmenin durduğu bir zamana ilerleyemedik henüz. Yaşamayı sevecek küçük bir kırıntı
arıyorum. Sevmeli diyorum, sevmeli ânı. Ondan geriye sayıyorum zaman dursun ve yaşamı seveyim diye.

On...
İnsan fizyolojisini düşünüyorum. Etrafı ve aynada kendimi izliyorum. Yalnızlığını, korkaklığını, sevgiye açlığını… Tarihe yayılan ve değişmeyen tüketme psikolojisini. Usul usul yağmur yağıyor ve ben ıslanıyorum, şimdi sevmek zamanı...

Dokuz...
Hava kararıyor, denizde bir is kokusu. Ümitsizlik geceyle artıyor. Şimdi sevmek zamanı...

Sekiz...
Geceye karışırsa yalnızlık, özlemek gerek... Uyuyor gece ve ben özlüyorum. Şimdi sevmek zamanı...

Yedi
Aklım başımda değil, düşünceler birbirine girmiş. Zaman beni geçmişime kovalıyor. Şimdi sevmek zamanı...

Altı...
Kızgınlığım artıyor, inancımı yitiriyorum. Fikirlendirdiğim ruhlara beden bulmalı. Şimdi var etmek zamanı...

Beş...
Güneş doğuyor, eşsiz bir düzene dikkatimi çekiyor dünya. Anlamayı ertelediğimiz hayatın cevheri sunuluyor güneşle. Şimdi sevilmenin zamanı...

Dört...
Aylardan yalnızlık, kar yağıyor üşüyorum. Ellerim morarıyor soğuktan. Sigara dumanı ile ısınmaya çalışıyorum. Şimdi sevilmenin zamanı...

Üç...
Geçiyor zaman, iyice yalnız kalıyorum. Kimsesi yok kimsenin. Şimdi sevilmenin zamanı...

Iki...
Etrafımız kalabalıklaşıyor, hayatıma gelen her yeni insan yalnızlığımı bir adım daha ileri götürüyor. Kalabalık düzende iki kişi birbirini korumalı. Şimdi sevmenin ve sevilmenin zamanı...

Bir...
Kişilikler gitgide kararıyor, insanların yüzlerinde olmadıkları bir hayatın maskesi var. Kendine eş bir yüz seçmeli. Şimdi sevmenin, sevilmenin ve inanmanın zamanı…

Sıfır
Zaman bitti, şimdi ölmenin zamanı...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tapınaklarımın Tanrıları
Aşk Üzerine Yargı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çarmıha Gerilir Düşünce
Gerçekten Yaşadım mı Şimdi?
Burnumda Siyanür Kokusu
Şairin Dizesi
Sonrası Yok
Tanrı Yok, Tanrı Ölü
Sende İstedim
Küçük Kelime Oyunları ile Yaşam
Beni Vur
Aşk İşte

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Siyaha Boyalı Ay [Şiir]
Ölüm Kaçışların Kralı [Şiir]
Saat Dilimi [Şiir]
Bitti Nisan [Şiir]
Zaman [Şiir]
Gün Geçer Gider [Şiir]
Biri Ölüme Ağlıyor [Şiir]
Eylül’e Merhaba [Şiir]
Geceye Kan Karışır [Öykü]
Sadece Ben Varım Kendimde [Öykü]


Dilara Yiğit kimdir?

ölçülü bir hayatın ölçüsüz bedeniyim, ruhum kesik benim. . .

Etkilendiği Yazarlar:
emil cioran, sergey yesenin, ahmet telli, bayram balcı...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dilara Yiğit, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.