Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France |
|
||||||||||
|
Gecenin soğukluğu üşütür oldu bedenimi Bu gece yarısında senden kilometrelerce uzakta da olsam Yüreğim hep seninle birlikte atıyor Güneşin doğmasını seni beklediğim gibi Sana ulaşacak günleri sayar gibi Öyle gözledim gecelerce Tek başıma bu soğuk dağlarda Yalnız senin için ayakta kalmaya uğraştım Yalnız senin için namlumdaki kurşunları yolladım düşmana Yalnız senin için senin sözlerin için girdim vatan savunmasına Yokluğun bana aramızdaki uzaklığı saydırsa da Ne yapayım çaresiz bağlandığım güzel Siperler ve koca kar kütlesi ölümün soğukluğuydu Kurşunun ve ölümün nereden geldiği belli olmazdı bu dağlarda Ve bu dağlar ayırdı seni benden Aldı seni uzaklara gitti bu dağlar Ardından gitme bile diyemedim utancımdan Bedenim sana kal diyemese de Ruhum hep seni seviyor Ağzımdan çıkmasa da 13 harflik sevgi cümlesi Yüreğim gözlerinden ve kalbinden başkası için atmıyor Şimdi bu soğuk dağlarda gece nöbetindeyim Aklım, hafızam ve gönlüm adını sayıklatır oldu bana Üzerime sinen kokunla avutur oldum kendimi Elimde kalan son resminle hüzünlenir oldum Ama hain düşman yine gösterdi yüzünü bu soğuk dağlarda Yokluğun korkutur oldu hiçbir şeyden korkmayan yüreğimi Kurşun yağmurunun arasında gördüm hayalini gökyüzündeki yıldızlarda Ve gördüğüm son hayal de ben de son buldum Yitip gittim senden uzaklardaki bir savaşta Bedenim düştü soğuk karların üzerine Yüreğimde üşüdü bedenim gibi Senden çok çok uzaklarda soğuk karlara düşen bedenimle birlikte Kana buladım her bir yeri Her Türk askeri gibi tek amacıma ulaştım bu soğuk gece de Sensiz ve ailesiz kalmayı göze alarak Şehit bedenim yükseldi gökyüzüne Gözlerini,saçlarını ve bakışlarını özleyerek Göçüp gittim çokça uzaklara Bedenim karların üzerine düşse de Hain bir terörist canımı alsa da Adi teröristler bilsinler ki bu vatan ve bu millet bölünmez Şu an benden çok uzaklarda da olsan Sana olan sevgim soğuk dağlarda namlumun ucundaki kurşun gibi Bir anlık ve sonsuzdu Ve ben de kokunu özleyerek, yollarını gözleyerek Her Türk askeri gibi al bayraklı tabuta konularak gidiyorum Tüm şehit Türk askerleri gibi adım Mehmetçik olarak…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |