Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley |
|
||||||||||
|
Bombalar düşüyor gökyüzünü yararcasına Kurşunlar insanların yanından geçiyor sinek vızıltısı misali Toprak cesetlerle birlikte kana bulanıyor Ve ben ölümden korkmadan Yürüyorum ceset yığınlarının arasında O an rastlıyorum kopmuş bedenlere Elsiz, ayaksız kalmış insanları görüyorum Onların çektiği acıları görerek hüzünleniyor kalbim Ama az ötede küçük bir bebeği görüyorum tüm şirinliğiyle Yanına gidip acılarına derman olmaya çalışıyorum Ama annesi onu kurtarmak isterken Oplu yaşasın bu berbat dünya da diye feda etmişti kendini Bu küçük beden ne amaçla olduğunu bilmediği bir savaşta Bazılarının çıkarı uğruna yitirmişti annesini Ve artık bir daha ne annesini görebilecekti Ne de annesinin kokusunu hissedebilecekti Irak’ta, Afganistan’da ve daha birçok yerde Kaç çocuğun annesiz, kaç annenin çocuksuz kaldığını Biliyor mu acaba çıkarlarını düşünenler Bunca savaşta yiten binlerce canın hesabını verebilir mi savaşları çıkartanlar Bir kurşun ya da bir bomba da insanların nasıl yok olduğunu Biliyorlar mı acaba çıkarlarından başka bir şey düşünmeyenler Bir bebeğin annesiz kalması sorun olmaz savaşı çıkaranlar için Ama her savaş sonrası dünya annesiz kalıyor Ve ben sessiz çığlıkların içinde o küçük bebeği yanıma alarak Üzerime düşen bombalara, yanımdan geçen kurşunlara inat Kaçıyorum bu savaş denen vahşilikten Ama herkesin sorması gerekipte unuttuğu Bu dünya, bu insalık nereye gidiyor sorusunu sorup Son umutlarımı da yanıma alıp Gidiyorum ölen her bir insanı anarak Kalbimdeki hüzün ve gözlerimdeki yaşlarla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |