Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
Önümde uzanan denize bakıyorum kalbimdeki hüzünle Gözlerimden süzülen yaşlar gibi deniz de ağlıyordu benimle birlikte İçimde kopan fırtınalara inat Kusuyorum yüreğimdeki aşkı derin boşluklara Cevap alamasam da biliyorum Bir zamanlar bir sevdiğim vardı Ama onu bir gece bir sahilde sevdiğimi söyleyecekken Kollarımda, gözlerimin önünde kaybetmiştim Hem de nereden geldiğini bilmediğim kör bir kurşunda O gitmişti belki de bu berbat dünyadan kurtulmuştu Ama ben onuz sona kalan, geride kalan oldum Onu ilk gördüğümde anlamıştım Hayatımda onun kadar bir başkasını sevemeyeceğimi Ve şimdi onun öldüğü bu sahilde Ağzımda yalnız onun ismi çıkarak anıyorum Kalbim onun yokluğuyla yansa da Düşüncelerim onun yokluğunda talan olsa da Denize bakıp suların içinde görüyorum yeşil gözlerini Bir daha o yeşil gözleri göremeyecek olsam da O dudaklarında aşkın zehrini tadamayacak olsam da Atlıyorum onun için onun öldüğü bu sahilde suların içine Sonumun ne olacağını bilemesem de Gideceğim yer sevdiğimin yanı olacaktı Gece herkesin üzerine bir kabus gibi çökse de Ben de bu gece onsuz geçen bir yılı lanetleyip Gidiyorum bilmediğim meçhul yerlere Sevdiğimin yeşil gözlerinde kendimi görerek Yüzümde onu görmenin verdiği mutlulukla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |