"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Uzaktan esiyor hafif bir rüzgar Dağıtıyor saçlarımı dalgaların ahengi Düşünüyorum beni saran acılara inat Bu boş sahilde kalbimi, ruhumu dolduran denizle birlikte Her gün biraz daha saplanırken kötülüklere Göremiyorum gözlerimin önünde yükselen güneşi Tutamıyorum zamanı her şeyi düzeltmek isterken Kalbim güzel tabiata salmışken kendisini Gece ve gündüz birbirinden bambaşka yaşanırken Saramıyorum sevdiklerimi kanatlarımla Yaşayamıyorum dopdolu ve güzel bir günü Her gün birileri biraz daha bizi yakarken Nedir mutlu bir geleceğin tarifi? Nedir hepimizi saran bu acıların kaynağı? Bulamıyorum hiçbir soruya cevap İnsanlar düşüncesizce birbirini kırarken Her bir insan çıkarına tutunmuşken Gözlerimizi para ile kapatıp açıyorken Yalanlar her birimizi sarmaşıklar gibi sarmalamışken Boşver arkadaş unut değer verdiğin dostluğu, kardeşliği ve iyi yaşamayı Hepimizin tek gerçeği para oldu artık Kendi ellerimizle kapattık gözlerimizi iyiliklere, güzelliklere Kendi dudaklarımızla sakladık gerçekleri yalan yaşasın diye Ama şimdi gün oldu geldi hesap vakti Sunuldu her birimize yaptıklarımız acı acı Dile geldi bizi biz yapan her şey Ve o gün ne varsa tabiatta ebediyen sustu Silindi hafızamızda olan her türlü güzellik Sadece burada gördük aslında iyi bildiklerimizin Gerçekte ne kadar da sahte olduğunu Ve öylece her birimiz hayal olup silindik yeryüzünden Gün oldu ve açtım gözlerimi uykuya daldığım sahilde Bu uzun ve yorucu rüyada gördüm ne yaşayacaksak Gördüklerimin rüya olduğuna sevinerek Baktım üzerime düşen yağmur tanelerine Ve bir anda bir melek kadar temiz olarak Baktım önümde uzanan denize ve onu örten gökkuşağına Yaşadıklarımın ne olduğunu bilemeden çekiğ gidiyordum sahilden Ama ardımda biraz daha para için insanları soyanları ve öldürenleri, Ahlaksızlığı adet edinip genç kızlara kıyanları, Başımızda da olsa hak, hukuk diye insanları soyan zenginleri bırakıyordum Acaba bir gün güneş bizler içinde doğacak mıydı? Acaba gördüğüm rüya gerçek miydi? Ben bilemedim arkadaş ne doğru ne yanlış En iyisi sen göster bizlere doğruyu da, yanlışı da Yanmasın yüreklerimiz çevremizi saran kötülüklerle Yüzlerimiz en azından bir parça da olsa Ufukta görünen güneş gibi gülsün Bir ömür masum ve günahsız…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |