En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
Sen elini yüzümde hissetmek kadar yakın Gözlerini bir resimde görmek kadar uzaksın bana Ne olduğunu anlamazdım yanımda gözlerin varken Gözlerin içi gülüyorken düşünmezdim yanımdan geçen giden zamanı Ama artık düşünür oldum bu sensizliğimde her şeyi Tutunmak istiyorum sensiz de olsam hayata dedim Ama her durum da karşıma çıkar oldu büyük uçurumlar Yürümek atlamak istedim uçurumdan aşağıya Vücudumu salmak istedim derin boşluklara Belki de kalbinin aşk havuzuna Ama korktum söyleyemedim gerçekleri Gerçekler yapıştı kaldı dudaklarım da Ve sen gittin benden uzaklara doğru Ardından birkaç damla yaş süzülse de gözlerimden Senin için aşkım için Yaşayacağım hiç yaşanmamışları Göreceğim dünyanın derinlerinde kalmış gizli sevdaları Dokunacağım yağan yağmurlara, esen rüzgarlara Ve seni hissedeceğim her bir yağmur tanesin de Yüreğime düşüsün gibi düşer oldu yağmurlar üzerime Aşkımın alevini ne yağmurlar ne de rüzgarlar söndürebildi Biliyorum şimdi benden epeyce uzaklardasın Gözünde yaş yok hep gülümseme var Ama ben sensiz her gecenin her anında gözlerimden salıyorum yaşları Şelalelerden dökülen sular gibi usulca Ve gittiğin gün söndü bana ışık veren her şey Kapandı gitti tüm güzellikler Kalbimi o andan sonra attım bir dolaba Rafa kaldırdım seninle yaşadığım her şeyi ve her anı Ama bu gün takvime baktım ve gördüm gerçeği Seni seveli, sana aşık olalı tam altı yıl olmuş Dile kolay seni sevipte kavuşamadan geçen koskoca altı yıl İmkansız oldun bana artık geçen yıllardan sonra Unutmak istesem de gözlerini, sevdamı ve gülümsemeni Kalbim izin vermiyor ki unutmama Üzgünüm sevdiğim her düşüncem de sen geçiyorken Unutmak öyle denilen kadar da kolay olmuyor İçtiğim her sigara da her içki de hayalin geliyor gözlerimin önüne Ve o an sana sarılıp yaşamak istiyorum seninle birlikte mutlulukları Ama soluyorsun gidiyorsun gözlerim önünden toz gibi Ve ben de öyle kalıyorum sessizce susup seni yaşayarak Seni kalbimden silmeyi umarak Zifiri bir karanlığa girip gidiyorum Kalbim hiç de seni unutmayı istemiyorken…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |