Bir ülke bağımsız olmadan, bağımsızlık da erdem olmadan ayakta duramaz. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Halk Huzurunda Pespaye Akil’ler’e 10 REBİÜLEVVEL 1431 ÇARŞAMBA Janggeum Seo – Cogurio 05.10 – 07.55 Bunu kimse başaramadı Bay Kraliçe.! Siz de başaramayacaksınız. Bu İnat’ta. Ve Bayan Kral.! Siz de öyle.. Asla başaramayacaksınız..! Bu Sırat’ta Pamuk Prenses'e yazık. Ne kapısını çalan bir Cadı'sı.. Ne uykusuna yatabileceği bir Beyaz Atlısı. Olmayacak. Mir’at’ta İnsan'ın duyup duyabileceği en güzel şarkılar eşliğinde pır pır dönerek dans eden. Pırıl Pırıl Yedi Pervanesi.. Yedi Cücesi de olmayacak etrafında hiç o’nun. Yazık ki. Upanişat’ta. O olmayı göze almayanın. Nesine gerek bu göz.? Varidat’ta. Söz nedir ki avuntu ve umuntu dan başka.? Yahut sıvışkan bir savuntudan başka nedir ki bu söz.? Tahrifat’ta. Sıkı sıkıya tutunacak belki Hayat'a Belki Hayat ta onu tutacak sıkı sıkıya. Hayatta. Ve fakat kim koruyabilecek onu hedef olmaktan oklarına. İntimur Vetitum'un. Bu inkıyat'ta. Ütopıa'yı düşseyenler düşmeli Ütopıa'nın yakasından. Hiç değil se. Bu vasat’ta. Yetindiği Cennet'ten Başkası Değildir Cehennem'i.. Ütopya'ya öykünür bir de. Zavallı İnsan. Arasat’ta. Mülk edinmek için razı olur mülk olmaya ' da.. Özgürlükten söz eder bir de. Bu Hil’at’ta Özgürleştirmeyen nasıl özgürleşebilir.? Hiç düşünmez de. Özgün Düşünce’den söz eder bir de İlahiyat’ta. -izm'ler idrakimize giydirilmiş deli gömlekleri değildir. İdrakimiz -izm'ler'e deli gömleği giydirmektedir. Tenzilat’ta. Aşmayı denemeyen nasıl söz edebilir aşkınlıktan.? Aşk'ın olan hem ne diye korksundu.. Çekinsin di..? T'aşk'ınlıktan. Tadilat’ta. Tek Başına Bir Yolculuk Yoktur. O’ndan ayrıksı. Tahvilat’ta. Yığıntı Kalabalığı’da Sevmez Bu Yol. Makalat’ta. Şaş'kınlıktan dilimiz tutuldu;damağımız kurudu deyin de şuna.. Kurtarıverir belki şu Deli. Sizi. Şu binlerce yıllık Düşkünlük’ten.../..Pişkinlik’ten.. Şişkinlik’ten. Bu Milad’ta Nietzsche Aşkına. .. Wesselam.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |