Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Soğuk bir geceydi Hayallerimin sonsuza dek bittiği kapkara bir geceydi Geriye kimsenin dönmeyeceği gibi Artık ben de dönemeyecektim Yokluk ile varlığın ortasında kaybolup gidecektim bilinmezliğe Nerede kaldığımı bilmeden Yalan olacaktı bedenim ruhum gibi Sevdiğim kadının gözlerini göremeden Dudaklarındaki şehveti öpemeden Cehennem ateşi gibi yakıcı bedenine dokunamadan Son bir defa da olsa onu göremeden Toprak olacaktı bedenim Üzerime ölümün soğuk toprakları serpilecekti Yağan kar gibi yağmur gibi Düşecekti üzerime ölüm Geri gelmeyecek bir yolcu gibi Eller sallanacak ardımdan Ve o an bedenim yokluk olsa da Dökülecekti yaşlar Bu yaşlar ki ayrılığın, sana kavuşamamanın, sensizliğin yaşlarıydı Ve öylece sessizce göçüyordum toprak oluyordum Güle güle sonsuzluk gibi sevdiğim güzel kız Bu gün toprak olsam da Bedenim ebediyete karışsa da Ruhum hep senindi yine sadece senin Ben sana ulaşan yolları gözlemiştim hep Sana ulaşan kilometreleri saymıştım tek tek Ve yalnız seni gördüğüm de mutlu olurdum Ama artık hiçbir şeyin çaresi yoktu ölümden sonra Ve toprak gidiyorum içinde senin olduğun dünyadan Ne olacağımı bilmeden gidiyorum tanrının huzuruna Hoşça kal sevdiğim Mutlu olmasını bil ben yokken de Tek bir kelamdı seni sevmek Ve tek bir gece de son olarak gittim uzaklara Kimselerin ömrü boyunca uğramadığı Ama en sonunda toprak olacağı mezarlıklarda bekçi olarak Yüreğimde ebediyen yokluğunu yaşayarak son oluyordum Ölülerin sahibi olarak…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |