Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham |
|
||||||||||
|
Yürüyorum yalnız başıma sokaklarda Serseri mayın gibi patlıyorum her köşe başında İçimde sevdan varken Tutamıyorum kalbimi, beynimi, dilimi Haykırıyorum geri dön Bu acınası yüreğe ve bedene diye Dağları, yolları, çölleri dolanıp arıyorum seni Bir bakışta gözlerinde tattığım aşkı Yine sen deyine gözlerine bakarak Ömrümün sonuna dek yaşamak istiyorum Hadi güzellikler ülkesinin en güzel kızı Yüreğinin kapılarını aç Bu her şeyden ve senden yoksun olan bedene Aç ta seveyim yine seni Yüreğim dopdolu adınla birlikte atıyorken Uzak kalma bu yüreğime Acınası yüreğimi yeniden düşürme sokaklara Acınası bedenimi yeniden yokluğunla acıtma Senden istediğim sadece bir sevda ve Gözlerine bakıp kollarında ölümü tatmak Seni bu kadar arzu ile sevip sana bağlanıyorken Neden bana edersin eziyet? Neden hala yokluğunla acıtırsın bedenimi? Sensizlikte ağlayamıyorum, gözyaşlarım düşmez oldu yere Gördüğüm rüyalarda ve hayallerimde sen olmayacaksan Neye yarar sevmek, neye yarar gözlerine bakmak Bu yüreğimdeki öyle bir sevda ki Yüreğime yokluğunu anlatamıyorum Ve o yüzden serseri mayın gibi dolandığım sokaklarda Girdiğim bir karanlıkta Herkeslere ve sana kaybettiriyorum izimi Ben sensizlikte bir damla yaş ağlamadım Sen bensizlikte kaç gün kaç gece yaş dökeceksin? Kaç gece yalnız başına yatıp hayallerine ben gireceğim? Hoşça kal sevdiğim ben bir kuytu da Bitiriyorum kendimi sevdamızın bitmesi gibi Ve toprak olup yükseliyorum göğe Yüreğim ve bedenim sensiz bir halde...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |