Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Doğuyor yeni bir gün İnsanların üzerine koruyucu bir melek gibi Dimdik çöküyor güneş Bu yeni günle belki de inandığımız her şey Bir bakarız birden değişir Yeter ki inanalım mutlu olmaya Sadece mutluluğu isteyelim Elbet bir gün bizlerinde sesini duyar mutluluk Kalbimizde iyiliği saçalım havaya Her bir insanın üzerine düşsün mutluluk taneleri Ve her bir insan sarılsın içlerindeki mutlulukla birbirlerine Hadi insanlar koşalım hep birlikte mutlu yarınlara Kalmayalım hayatın gerisinde Keyiflerimiz uğruna bırakmayalım mutluluğu Umut dolu yüreklerimizle her insanı Çağıralım güzelliklerin olduğu yere Ve paylaşalım her mutluluklarımızı Eğer paylaşmazsak mutluluk denen güzelliği Her birimiz kalacağız yarı yolda gözlerimiz yaşlı halde Akmasın gözlerden yaşlar bırakmasın hiçbir beden mutluluğu Yaşasın her beden mutluluk denen farklılığı Bir sihir gibi değiştirelim hayatlarımızı mutlulukla birlikte Hayat başka yerde değil aslında tam içimizde Tam içimizde olanı görmemek yerine Onu görüp elimize alıp gökyüzüne mutluca bakıp Salsak mutluluk taneciklerini gökyüzüne Ve sarılsak mutluca birbirimize Ve de mutlu bir ifadeyle gülümsesek hayata Olmaz mı be insanlar? O zaman hep birlikte içimizden sayalım Ve hep birlikte gülümseyelim Önümüzdeki güzel hayata...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |