..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > S. Tuna




10 Haziran 2009
Seni Kaybetmek Pahasına  
S. Tuna
Ben seni kaybetmek pahasına yaşamayı göze almışım, yokluğundan başkası acıtmaz yüreğimi...


:BAAD:
Seni kaybetmek... seni kaybettikten sonra bir daha bulamayacağımı bilmek. En acısı da seninle beraber kendimi de kaybetmek; hayatın ve yaşamın anlamını yitirdiği an olsa gerek. Söylemediğim veya söyleyemediğim düşüncelerle mücadele edip çırpınmak, söylememek seni kaybetmek pahasına...

Yağmurların, derlerin ve sellerin döküldüğü, ağaçlarla çiçeklerin sahildeki çakıllı kumlarla kayanın en yüksek parçalarının düştükleri büyük bir nehir ve güzel bir vadide neyse, aşkta ruhun sonsuz mesafelerinde o değil midir? Fırtınalarla büyüdüğü kadar da berrak çeşmelerin küçük jestleriyle de büyür aşk. Evet insan sevince her şey aşka varır. Tüm bunları düşünebildiğim halde “hayır” diyen dudaklarını kapayamamak, hiçbir şey söyleyememek sana, seni kaybetmek uğruna...

Gülen göz bebeklerini unutamamak, ince bir şerit halindeki kaşlarının altında parlayan o iki siyah noktanın sonsuza kadar esiri olmak ya da olamamak. Her karşılaştığımız anda kelimelerin boğazımda düğümlenmesi, ne yapacağımı bilememem, göz bebeklerine bakamamam... sence aşk bu mu? Tüm bunları coşkun seller misali yaşarken gönül zindanımda, sana söyleyememek, seni kaybetmek pahasına...


Bir gün gelirsin diye beklemek, çalan her telefona “acaba sen misin?” umuduyla sarılmak adeta, gelmeyince de gömülmek karanlığa, yalnızlığa, sensizliğe, sessizliğe ve gelmeyeceğini bilmek en acısı, sana doyasıya sarılamamak üzgün akşamlarda, teselli bulamama korkusu. Belki bir özlem, bir yalvarış... ve bunları anlatamamak sana, seni kaybetmek pahasına...

Ama yok, belki de en iyisiydi bu. Seni uzaktan sevmek. Düşlerimde görmek seni. Seni ne kadar özlediğimi sen bilmeden, sana olan susuzluğumun derecesini sen bilmeden sevmek seni. Belki haksızlık olacak bu yaptığım ama sen bilmesen de yine de özlemek seni, gelmeyecek olsan da beklemek. Yine de en acısı sen tüm bunlardan habersiz devam ederken hayatına, arkanda bir çift gözün üzerinde olduğunu bilmeden belki de sadece hissederek yaşamını devam ettirmen. Diğer taraftan sanki birden arkana dönüverip boynuma sarılacakmışsın gibi bekleyen ben. Ve tüm bunları sana söyleyememek, sadece seni kaybetmek ya da kaybetmemek pahasına...

Her şey seni kaybetmek pahasına

Seni
kaybetmek
pahasına...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yorgun Savaşçı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sabahsız Geceler
Kaçış
Bilirmisin Sen?
Sen Yoksan Niye Var ki Bu Dünya?
İmkansız Sevda
Bitimsiz Bekleyişler
Anlatabilmek Seni
Umudumu Ektim Yarınlara, Biçmeye Yürek İster
Aşkta Bugün Yoktur
Yalnızlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uğursiz Mesafeler [Şiir]
Unuttum [Şiir]
Ben Sana Demedim mi? [Şiir]
Geceler [Şiir]
Keşke [Şiir]
Nerdeyim? [Şiir]
Kimsesizler [Şiir]
Kaybolan Yıllar [Şiir]
Hüzne Yenik Aşklara [Şiir]
Anılar Üstüne [Şiir]


S. Tuna kimdir?

Okka'sını arayan divit misali gezinirim sayfalarda, okyanuslarda bir damla, küçük bir tebessüm, bir kaç damla gözyaşı ve hayata bırakılan küçük bir iz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kısır bir döngüdür hayat, daha çok kimlerden etkilendiğiniz değil, nasıl bir etki bıraktığınızdır.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © S. Tuna, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.