..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En güzel özgürlük düşü, hapishanede görülür. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > S. Tuna




10 Haziran 2009
Kaçış  
S. Tuna
Birgün bir yıldırım düşer yüreğime ve ben kaybolup gitmek isterim buralardan, cesaretsizliğim aşktan değil senden yana sevgili...


:BJEE:
Çıkıp gitmek istiyorum buralardan… kimsenin bilmediği ve duymadığı uzak bir memlekete… kim olduğumu bilmeyen, geçmişimi ve gelecekten beklentilerimi bilmeyen insanların yaşadığı bir yere… beni kimsenin sevmeyeceği ve de benim kimseye ilgi duymayabileceğim karlarla kaplı soğuk memleketlere… beni bana unutturacak, sana olan hasretimi ve sana kavuşamamanın verdiği acıyı unutturacak bir yere… hiç tanımadığım insanların arasında bana tamamen yabancı bir hayat yaşamak istiyorum… adı sanı duyulmamış bir memlekette kendimi unutmak istiyorum… sensizliği… bir başkasının oluşunu… ve geride kalan koskoca bir yaşamı… ahhhh bir bilsen… ahhhh bir bilsem… ben biliyorum sensizliğin bu kadar acıtıcı olduğunu… yaşadım… seni sensiz yaşadım ben… yaşıyorum… seni sensiz yaşıyorum ben haberin var mı? bir imkan olsa elimde… açıp ayırabilsem göğüs kafesimi ve sana oradaki seni bir gösterebilsem… nasıl koşa koşa sana gelmek istediğimi bir anlatabilsem sana… yok…yok… mümkünü yok bu hayallerin… boşa avuttuğumu biliyorum yüreğimi… gelmeyeceksin… gelemeyeceksin… biliyorum… başkasınınsın sen… başkasına aitsin… sen beni sevemezsin… en azından benim seni sevdiğim kadar… benim kadar yanamazsın sen… çünkü sen bana ait değilsin… ve ben bu yüzden gitmek istiyorum buralardan… geçmişime ait kimsenin olmadığı çoook uzak memleketlere… yarın ne yiyeceğimi bilmeden, hangi soğukta hangi kuytuya saklanacağımı, sensiz nerede nasıl yaşayacağımı bilmeden gitmek istiyorum… dönüp arkama bakmadan gideceğim… bakamam çünkü sen gelmeyeceksin… gelemeyeceksin… biliyorum…

yine de unutma beni… yaşadıklarımızı unutma… yüzüne kondurduğum tebessümleri unutma… temmuz gecelerine sığdırdığımız aşk dolu saatleri unutma… seni nasıl sevdiğimi ve çaresizce seni nasıl beklediğimi unutma… sen benim olamasan da unutma… bir daha görmesen de beni yine unutma… yaşadığımı bilmesen de bir köşede ıssız ve derinden, yine de unutma… çünkü unutulmuşluklar acı verir insana… benim olamamandan çok beni unutman yaralar beni… yine de unutma…
unutma beni… unutma…unutma… unutma… unutm… unut… unu… un… u…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bilirmisin Sen?
Sen Yoksan Niye Var ki Bu Dünya?
İmkansız Sevda
Anlatabilmek Seni
Aşkta Bugün Yoktur

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Kaybetmek Pahasına
Sabahsız Geceler
Bitimsiz Bekleyişler
Yorgun Savaşçı
Umudumu Ektim Yarınlara, Biçmeye Yürek İster
Yalnızlık
Ceplerimde Hüzün Var
Neye Ne Kadar Meyilliyiz?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uğursiz Mesafeler [Şiir]
Unuttum [Şiir]
Ben Sana Demedim mi? [Şiir]
Geceler [Şiir]
Keşke [Şiir]
Nerdeyim? [Şiir]
Kimsesizler [Şiir]
Kaybolan Yıllar [Şiir]
Hüzne Yenik Aşklara [Şiir]
Anılar Üstüne [Şiir]


S. Tuna kimdir?

Okka'sını arayan divit misali gezinirim sayfalarda, okyanuslarda bir damla, küçük bir tebessüm, bir kaç damla gözyaşı ve hayata bırakılan küçük bir iz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kısır bir döngüdür hayat, daha çok kimlerden etkilendiğiniz değil, nasıl bir etki bıraktığınızdır.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © S. Tuna, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.