Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
çay içmek vardı kekremsi anılarla denize karşı oturup Balıkçılar Kahvesinde hatırlanası güzel anılar demlerdik plastik sandalyelerde bir hayata inadına çok zaman haberleri olmasa da. Yine seninle el ele tutuşup ay ışığında çimlere uzanıp yıldızları saymak vardı bende yine şu kahrolası mide ağrısı. Seni sevmekten dem vurmak her cümlenin başında benimle bir hayat düşünmek baldıran zehri tadında. Yine sabahlamak vardı bazı geceler biraz Onur, biraz Yılmaz, biraz Sezen... biraz sen az da olsa ben. Sonra sarılmak birbirimize koyu bir kördüğümle İskender ‘siz bir hayatın alacasında soyadımı isminle birleştirmek vardı ucunda dönüşümsüz yollar olmasaydı ardında. Yine şimdi seninle olmak vardı Adana – Mersin yolunda, bazen Kaf dağında. Kim bilir belki de Avrupa semalarında “Belamın başı “ yla başlayan cümleler kurmak aynı anda kahkahalar savurmak vardı bozulan dünya düzenine inat. Sen yine umutlardan söz açardın bense hep umutsuzluklardan, düşüncelerimiz aynı kaftandan biçilmiş ama yollarımız farklı kavşaklarda nedense. Ben yine yıldızlardan “sen” yapıp “sen” li dünyalar kuracağım gök yüzünde sana olan aşkımı alevlendirirken gecelerce, şimdi yine sana “dostum” diye dostça sarılmak var. Her şeye rağmen şimdi yine “sen“ li bir hayat var hayatımda sensiz bolca zamanlar olsa da.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S. Tuna, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |