Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Bak uzak ufuklara doğru filistinli çocuk Bulutların arasında gözüküyor Bize doğru bakıp gülümsüyor Mutluluk El sallıyor ne yapıyorsunuz diye Acınacak halimize bakıyor bir başına Bekliyor bizi Yanına gelelim diye ama Ona ulaşmakta zor Onu bulmakta zor Hatta onu anlatmakta Bir mutluluk resmi çizemiyoruz artık Dünya böyle yalanken Anlatamıyoruz mutluluğu başkalarına Sahtelikler varken karşımızda Derdimizde çok Acımızda Ağlasakta geçmiyor acılar Gülsekte gelmiyor mutluluklar Üzerimize bombalarda gelse Göğüs gereceğiz her birine Aldırmayacağız bizlere saldıranlara Yarınlarımızı elimizden alanlara Ayakta kalacağız diye söyleyeceğiz o adilere O adileri alkışlayanlara da aldırmayacağız Zaten hep aldıran biz olduk başkası değil Artık unuttuk mutluluğu Anlatamaz olduk çocuklara seni Ey bir güzel mutluluk Kaybettik seni arka sokakların birinde Belki de derin kuytularda Belki de yanı başımızdayken kaybettik seni Bakamadık, koruyamadık En çok ihtiyacımız olduğu anlarda Şimdi bizlere uzaklardan bakıyorsun Belki de bize bakarak ne düşünüyorsun Onu bile bilemiyoruz Sensiz harap olduk Kötülerin elinde maşa olup çıktık Artık karşına ak pak çıkacak halimizde yok Gülümseyecek halimizde Gel de kurtar bizi anlat yarınlarımız olacak Çocuklara desek gelir misin? Alır mısın bizleri kanatlarının altına? Yeniden tertemiz bir dünya sunar mısın? Acıları güzel günlere çevirir misin? Yoksa sende bırakır mısın bizleri yarı yolda? Upuzak diyarlardan el sallamak mı yetinirsin? Söyle ey mutluluk Gelsende, gelmesende Anlatacağım seni en zor anlarda bile Duyuracağım seninle yaşadığımız güzel günleri Çektiğim acılara inat sana koşacağım Gökyüzüne doğru bakıp Göreceğim kuytuların içinde seni Duyacağım o güzel sesini Beklemekle yetineceğim seni ağlayan gözlerle Aldırmayacağım yokluğuna Seni sensizde severiz be mutluluk Seni sensizde yaşarız ama Ağlayarak… NOT:Filistin’de acı çeken genç, yaşlı, kadın, erkek ve çocukların çektiği acılara ile mutluluğa kaldıkları uzaklığı anlatan bir şiirdir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |