Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Bilinç akışının kaybolduğu bir yer burası Uyku ve uyanıklık arası Gidilen ve dönülen bir şehir Asla nankörlük etmeyen Kimi zaman kim olduğunu unutan.. Unutulmuş bir kıta burası Üzeri işaret edilince hatırlayan kendini Kalemle çizilince derisi Derinini gören.. Derinini kanatan.. Görmemiş olun siz, bilmemiş olun.. Sormayın neler oldu diye.. Siz uykunuza dalın Siz derinlerinize dalın Sör, mösyö Öyleyse?? Sormayın neler oldu diye Klavyenin bir tuşuyum sadece Basınca geri gelirim belki de Siz isteyince Konuşurum sessizce.. Duymassınız ya belki de, ben yine de devam ederim Kimliğimi baştan yazdırdım Vücudumu yeniden şekillendirdim sizin istedğinize göre Kimliğim yok benim Kalbimde fırtına var Kalbimde gökdelenler pörtlüyor her sabah Tanrıyla bahse girmemi istediniz Ben kaybetmeyi yeğledim Örtüşemedim hayat boyu sizle Senden uzaklaştıkça kaybettim gölgeni Ayakkabımdaki izlerini sildim bugün Temizledim, aklandım sandım bugün Aklımdaki uğultuları düzleştirdim derken Koyu bir gölgenin altına girmeye çok müsait olduğumu farkettim bugün Dehşetle.. Bu bir güm! Bu bir dönüşüm Varlığım ya da yokluğum belli değil Olmam mı gerekir bu düzenekte onu da bilmiyorum Bilinmez miyim? Değişiyorum.. Ama evrim geçirmiyorum Çünkü size dönüyorum Dönüşümün adı yokolma.. Yokolmak istemiyorum! hayaletti gözler, hayaletti yüzler sadece ben isteyince belirirdi ben, her gece hayal ettim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |