Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
Çok uzaklara, kimsenin bilmediği Bilemeyeceği Bizi bulamayacağı yerlere kaçacağız.. Dokunamayacakları yerlere kaçacağız bize Elleyemeyecekleri, incitemeyecekleri yerlere kaçacağız biz seninle Tren yolları aşacağız, okyanuslar aşacağız Gecenin her rengini aşacağız seninle Kimsenin bizi göremeyeceği yerlere konuşlanacağız.. Birbirimize sabırsızlaşacağımız gecelere uzanacağız seninle Bulutlu, sıcak, sessiz ve haylaz.. Yakın ve sade Birbirimizde yatışacağımız günlere dokunacağız seninle El uzatamayacakları anlara dalacağız.. Bugün uzaklaşacağız seninle şehirden Çok derinlerimize, kimsenin göremediği Göremeyeceği Bizi görmeyi hayal edemeyeği yerlere yol alacağız.. İlişemeyecekleri diyarlara yol alacağız seninle İncitemeyecekleri, sokulamayacakları kanal kıyılarında yürüyeceğiz Gürültüden, öfkeden ve egolardan uzak yerlere yerleşeceğiz Serin, sakin ve duru.. Kimsenin bizi bozamayacağı yerlere.. Birbirimize sokulup, birbirimizde soluklanacağız Çok uzun gecelere yatacağız seninle Tutkulu, hisli ve terli.. Çok uzun gecelere uzanacağız birlikte Senin yüzün ben de, benimki sen de Karışacağız saatlere.. Karalayacağız geçmişi Karalayacağız karanlıklarımızı ve aydınlanacağız kendi iklimimizde Yoğrularak birbirimizde Kalıntısız, sebepsiz ve sonuçsuz Varacağız birbirimize.. Sırf o anı yaşamak için bile olsa ölümü göze alacağız Sırf o anı hissetmek için bile olsa tehlikeye meydan okuyacağız Kanlı, sancılı, yarım olsa da.. Biz.. Bugün kaçağız bu şehirden ve bu deli gömleklerinden Benim gözlerim sen de Sen ben de.. Tutuklandığımız gibi birbirimize Tutuklandığımız gibi birlikte tutulacağız kendi zamansızlığımıza.. biz.. bu gün kaçacağız seninle bu şehirden ve silineceğiz geçmişlerimizden sıyrılacağız herşeyden birbirimize yerleşip, birbirimizde konaklayacağız birbimize dolanıp, birbirimizde yaşayacağız. Toplama eşyalarını Bırak kalsın herşey arkamızda Kadehteki son tortular gibi.. Biz bugün yeni bir gelecek varedeceğiz Arkamıza bile bakmadan Çünkü biz Bugün kaçacağız..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |