"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
Tam da karşımda duruyorsun. Tüm gerçekliğinle ve gerçekdışılığınla Sen sensin Ben de ben Ben X Yaşıyoruz birlikte, bu oyunun içinde Her gün aynı saatte tam da burda buluşuyoruz Kendi gerçekliğimizde Sen bensin Ben de sen Sen X Konuşuyoruz, savaşıyoruz birlikte Bizi defolamaya çalışanları def ediyoruz oyunumuzdan Bizi incitmeye, bizi itmeye çalışanları Birer birer yok ediyoruz Senin içgüdülerin ben de Benim gücüm sen de Biz X Oradasın biliyorum Ne zaman istesem yanımdasın Senin bana verdiğin enerjiyle ayakta duruyorum Sen bana gücünü, duygularını hissettiriyorsun Böylece yeniyorum düşmanlarımı Sen benim dağılan parçalarımı toparlıyorsun Ben senin bedenime dağılan sıcaklığınla toparlanıyorum Buradayım biliyorsun Ne zaman çağırsan beni hemen geliyorum Kötü kişilerden kurtabiliyorum seni Onlar içimde kin, onlar içimde kirli bir su birikintisi Kılıcımı çıkarıp saldırıyorum onlara Onlar içimde kanlı bir kelepçe, onlar içimde keskin bir öfke Ama sen geçmişimi temize çekebiliyorsun Herkez bana güçlü olmamı söylüyor Ama nasıl olunur bilmiyorum Kimse bana bunun nasıl yapıldığını öğretmedi Sadece bana bu iki kelimeyi söylediler Bu yeterli değil Bu hiç bir zaman yeten bir şey değil Kafama kazınan bu dünyanın sesleri Beni tanımlamıyor, bana yol göstermiyor O yüzden çaresizce çaresizim Herkez bana sakin olmamı söylüyor Ama nasıl sakin kalınır biliyorum Bu dünyanın insanları bu kadar üzerime gelirken Bu kadar ezmeye, korkutmaya çalışırlarken beni Gürültünün sesleri bu kadar fazla rahatsız ederken beni Kulaklarım nasıl duymak ister bana söylenenleri Gözlerim nasıl görebilir kendini aynada Baktığımda ne görebilirim dışarıdaki dünyaya Bilmiyorum.. Anlamadığımı sanıyorlar yaptıkları şeyleri Bana söylenenleri duymuyorum sanıyorlar Halbuki ben her şeyi biliyorum Her gün binlerce bıçak saplanıyor bedenime İzleri hiç geçmiyor ve her gün daha da derinleşerek kan kaybettiriyor, güç alıyor benden her gün biraz daha azalıyor canım vurdukları her darbe de daha da sert çarpıyorum yere zehir hızla yayılıyor içerilerime yıkıcı, paslı ve kemiksiz çiziyorlar her gün kalbimin üzerine binlerce X karşılık veremem sanıyorlar ellerindeki sahte gücü alamam sanıyorlar olanlar komikmiş gibi gülmemi bekliyorlar ölümler gerçek değilmiş gibi rahat davranıyorlar karşımda şimdilik sadece duruyorum ve bekliyorum öylece senin gelmeni ve bana güç vererek zaferime şahit olmanı bekliyorum her zorlukta senin gelmeni ve açıklarımı kapatmanı bendeki kudreti uyandırmanı bekliyorum biliyorum sen bunu yapabilirsin bana bütün bunları yalnız yapamam senin varlığını arkamda hissetmeden bu oyunu kazamam biliyorum.. Nasıl söylenir bilmiyorum Bilmiyorsun, ben biraz farkılıyım Yani nasıl derler, biraz değişik işte Diğerlerinin olmadığı, belki olmayı hiç istemeyecekleri Belki de aslında isteseler de olamayacakları gibi.. Bunu sana şu an da burada anlatamam Sadece sakın beni bırakıp gitme Son oyunumu henüz oynamadım! nasıl söylenir bilmiyorum hissettiklerim nasıl dile gelir bunları sana nasıl anlatırım bilmiyorum sadece hayal edebiliyorum seninle beni sadece dokunabiliyorum, hissedebiliyorum buradan seni kollarını, tenini, saçlarını.. buradan yaşayabiliyorum ancak seninle beni gözlerimi kapıyorum ve sana açılıyorum ikimizi aynı bedene yerleştiriyorum aynı beyne ve aynı yolculuğa aynı renkelere dalıp, aynı rüzgara karışarak koşuyoruz seninle bir sonraki yeni hayatımıza herkezi dışarıda bırakarak herkezi kendi yoluna salarak.. son oyunumuzu oynayalım onlara istiyorum! Bize söylenen her şeyi unutalım istiyorum Herşeyi baştan tanımlamak istiyorum seninle Kendime yeni bir insan profili yaratmak.. Bu oyundan çıkıp birbirimize yeni bir dünya düzeneği yaratmaktan bahsediyorum son oyunumuzu oynayalım onlara istiyorum! Üzerimize çizilmiş her türlü kuraldan sıyrılıp Üzerimize giydirilen her türlü karakterden sırılıp Her türlü varoluş gerçeğinden uzaklaşıp Kendimize yeni sınırsızlıklar belirleyelim istiyorum Yeni oluşumlar ve yeni tanımsızlıklar Yerlebir olmuşluklar İpini koparmış atlar ve yalnızlıklar Her türlü dizginlemeden uzak Sıfatsız uzunluklar.. son oyunumuzu oynayalım onlara istiyorum! Çok şaşıracaklar, anlayamayacaklar Önce ürküp, geri çekilmek isteyecekler Her zaman yaptıkları gibi.. Çok öfkelenip, konuşacak Geri çekmeye çalışacaklar bizi Her zaman yaptıkları gibi.. onlar korkmaya yemin etti çünkü onlar sıkışmaya and içti onlar, onlar gibi olmayanları anlamaya çalışmadı ve böylece hayattan kolayca sıvıştığını sandı çünkü onlar bizim gibi değil çünkü.. elini uzat bana elini bana uzat çünkü sen bensin ben de sen biz X son oyunumuzu henüz oynamadık! son oyunumuz şimdi başlıyor..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |