Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
şimdi ben ben olmaktan sıkılmış bir yara gibiyim kaşıntı yapıyorum, ağrı yapıyorum kendi bümyeme esmekten yorulmuş yorgun bir rüzgar gibiyim şimdi ben sallana sallana sarsılan bir kayığım kendi rüzgarımda ölümüm kimsenin ellerinden olmayacak biliyorum ben unutulmuş bir mevsim gibiyim ve sizin kollarınızda acı çekiyorum düşmekten haz alan bir diz gibiyim kanamak içsel bir öfke, bir isyan kalbimde arızalı kalbim, üç tek atsa da rahatlasa.. ben hayatın dizinde harcanan, karanlığın koynunda uyutulan bir intikam gibiyim şimdi ben okunmadan rafa kaldırılan bir kitap gibiyim sayfaları çevrilmeden sararmış, düşleri yaşanmadan yırtılmış.. konu dışına çıkan bir anlatıcıyım boş sahnelerde konuşan bu ben şimdi, yalancıyım müsaitim her şeyi söylemeye düşleyen bu ben şimdi düşecek gibiyim dil kapakçıklarım çözüldü zaman boşluğunda zamana emanetim zamanı düşünmek istemediğim bir zamanda saatler kırbacım değil şimdi zamansız geldiğim bu dünyadan zamanı bildirmek istemeden çekip gitmek istiyorum benim de karar veremediğim bir zardan hayatta.. şimdi ben dilsiz bir şarkıyıcım ökse otu içmiş kendi kafamda eko yapıyorum ekolojik zamanım geçmeden düşündüğüm her şeyi yazmak tek dileğim mahçup bir genç kızdı, tedirgin bakışlar taşırdı mahfolan hayatlara şahit tutulurken mahfoldu demelerine izin yok! Sessiz ve sedefsiz bir hastalık bu Şimdi ben uzun zamandır gelmediğim bir yerdeyim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |