Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Dört duvar arası dört kişilik bir yalnızlık gibi Kütlesi ağır Ağır bir yük omuzlarımda.. Çok ağır bir sancı kafatasımda Anlamlandıramadığım bir ağrı bu Senin gibi.. Puslu ve yalnız Kırılgan ve kaybolmuş Düşlerim gibi.. Belki hiç varolmamış Sahte bir yanılsamadan ibaret.. Ya da belki bilinçaltıma gömdüklerim kadar derin.. İzli.. Sebepsiz ve sonuçsuz gözlerim Gitmek istediği Koşmak istediği yerler gibi.. Uzak.. Bedenime büyük gelen giysiler gibi ruhum Taşıyamadığım kimi zaman Yalpalandığım sokaklarında kimsesizliğinin Dokunmaya korktuğum Varlığın gibi.. Gizli ve zamansız Delik deşik olmaya çok müsait Ve sağır ve dilsiz mecburiyetten.. Gizli ama suçsuz ellerim İçime akan sözcükler gibi kırık kemikleri.. Yapıştırılamadan tekrar kırılmış Ve bu yüzden ölü doğmuş aslında Aşklarım gibi.. Hareket bile edemeden.. Kimseler gelmemiş uğurlamaya O yüzden dağılmamış henüz kasveti.. Yokluğun gibi.. Belli belirsiz Acılı ve yaşlı Ve aslında hiç gitmemiş.. Ve hiç konuşulmamış gerçekte.. Rahatsızlığımı alıp götürdüler bir gün Uyuyordum.. Dokunulmazlığımı kaldırıp attılar uçurumdan Düşlüyordum.. Ve çözdüler ellerimi bi bahçeye salıp beni.. Özgür bıraktılar düşlerimi Koştum.. Durmadan koştum.. Taa ki kendimi yakalayana kadar.. Kendime ulaşana kadar.. Ve kendime kavuşana kadar.. Biliyorlardı çünkü.. Biliyorlardı.. Elbet o zaman buluşurdum seslerle ve sessizlikle Kavuşurdum renklerime Ve işte belki o zaman buruşturup atardım anlamlı anlamsızlığımı.. Ve anlardım belki de.. Aslında hiç varolmadığımı..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |